"זו סדרה בלתי צפויה, עם דינמיקה אחרת לגמרי"

קריבוקאפיץ'. יחדור את הגנת הפועל?
קריבוקאפיץ'. יחדור את הגנת הפועל? | צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד

יואב נאמן מתכונן למשחק שיכריע את גורל האליפות

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ תארח מחר (שישי) את הפועל ראשל"צ למשחק חמישי והאחרון בסדרת הגמר. המארחת חייבת ניצחון כדי להשוות את הסדרה ל-2:2 ולזכות בתואר האליפות ה-14 בתולדותיה בזכות הפרש שערים. להפועל תספיק גם תוצאת תיקו כדי להכריע אותה כדי להניף את הצלחת ה-17.

 

מכבי השלימה כבר אמש את ההכנות האחרונות שלה באולם הביתי, שכן הערב היא נאלצה לקיים את האימון המסכם באולם חלופי בשל משחק הכדורסל בין מכבי ראשל"צ להפועל חולון.

 

 

"אתמול זה היה האימון האחרון שלנו ב'בית מכבי', נישקנו קצת ספסלים ומחר חוזרים למשחק האחרון והחשוב ביותר העונה, בתקווה גדולה לשבור את הסטטיסטיקה ולנצח משחק ראשון בסדרה בבית", אמר הקפטן יואב נאמן, שרוצה להניף את צלחת האליפות ה-8 שלו. "כולם מדברים על ביתיות. זה נחמד, אבל העובדה שאף קבוצה לא ניצחה עד כה בבית שלה אומרת, שגם מחר הביתיות לא תהיה הדבר העיקרי שיקבע את זהות האלופה, אלא הריכוז בתוך המשחק, הפעולות הקטנות והיעילות במשחק שאני בספק אם ייראו בו אפילו 50 שערים. אני בהחלט מקווה שנשבור את הסטטיסטיקה הזו. אנחנו לא בונים על כך שהמשחק המכריע בבית, למרות שאני בטוח שהאוהדים שלנו ייתנו הצגה בלתי רגילה, אלא צריך לשחק כדוריד מספיק טוב".

 

נאמן. רוצה להניף צלחת שמינית (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

"עברתי כבר סדרות של חמישה משחקים, עם כל הסיומות האפשריות, ולמדנו לבחינה הזו כל כך הרבה, פתרנו כל כך הרבה תרגילים, כך שאנחנו מוכנים לבגרות. מה שכן, זו סדרה בלתי צפויה, עם דינמיקה אחרת לגמרי מאשר היו הסדרות האחרונות. משחקים 3 ו-4 הרבה יותר מתאימים לפליאוף, בהפרשים, במאבקים, בכך שיותר שחקנים על הרצפה, ומחר פשוט המשקל של כל מהלך יעלה, כמו גם המשקל ברגליים. אני חושב ששני המשחקים הראשונים היו הפתעה עבור שתי הקבוצות. הם הזכירו יותר את הסדרות של אמצע העשור הקודם. באמת שקשה להקיש דברים ממשחק למשחק, אבל בתחושה שלי המשחק מחר יהיה המשך של שני המשחקים האחרונים מבחינת הדינמיקה רק שכל האלמנטים יגברו כך שכל מי שרצה סדרה בלתי צפויה ומרתקת בטוח נהנה ויהנה גם מחר".

 

יובל גררה מרכז הנבחרת שמשחק בסדרה הזו למרות שהוא סוחב פציעה – סיפק את הזווית של האדומים: "אין פייבוריטית למחר, ושתי הקבוצות הוכיחו בסדרה הזו דברים שמראים על החוזק שלהם. אנחנו קמנו מהפסד קשה של 9 שערים בבית, וידענו לקחת את המשחק השלישי. מכבי ידעו לבוא עם הגב אל הקיר, כשהצלחת הייתה על השולחן כבר באשלים, שהיינו צריכים רק עוד שער אחד כדי לזכות בתואר, ולסחוב את הסדרה למשחק חמישי".

 

"מבחינתנו, עשינו איקס על המשחק האחרון, ומחר זה פשוט גמר גביע על כך המשתמע – מי שמנצח אלוף. במידה מסוימת אפשר לומר שאומנם לא עשינו לחינם 4 משחקים בסדרה, אבל הכל מתנקז למחר. בית מכבי זה לא מקום מאיים עבורנו, אבל זה שניצחנו שם פעמיים בהחלט לא מבטיח לנו כלום לגבי מחר", מסכם גררה. "זהו, כל אחד יצטרך לתת מחר מעצמו קצת יותר מאשר נתנו במשחק האחרון, ואני מאמין שיהיה בסדר".

 

גררה. "מחר זה גמר גביע" (עמית שיסל איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי