צעד צהוב ראשון: שיקלושי חוזר למכבי ראשל"צ

אלדר שיקלושי. חוזר הביתה.
אלדר שיקלושי. חוזר הביתה. | צילום: דוד פליגל, איגוד הכדוריד

סגנית האלופה החזירה שחקן בית: "מודה למכבי תל אביב, מאושר לחזור"

(גודל טקסט)

לאחר סדרת הגמר הארוכה והמתישה, שנגמרה בהפסד כואב ליריבה העירונית הפועל, מתחילה מכבי ראשון לציון את ההכנות לקראת העונה הבאה במטרה להשיב לעצמה את צלחת האליפות לראשונה מאז 2012.

 

הצהובים החתימו את שוער נבחרת ישראל אלדר שיקלושי לארבע העונות הבאות. שיקלושי בן ה-25 חוזר למועדון לאחר שהושאל בשנתיים האחרונות למכבי ת"א, אותה הוביל לפני שנה לזכייה ההיסטורית באליפות המדינה. השוער יתמודד על האפודה הראשונה ב'בית מכבי' מול יוליאן סטראט הוותיק. בנוסף, הקבוצה כבר הודיעה לדאבור טאסקוביץ' הסרבי שלא תממש את האופציה עליו.

 

"אנחנו שמחים להחזיר את אלדר לשורות המועדון", אמר היו"ר יוסי גבע, "החוזה החדש הוא המתנה שלנו עבורו לקראת החתונה הקרבה, ואני בטוח שהוא יחזיר לנו בהרבה רגעים שמחים ומאושרים בעונות הקרובות. אין ספק שהוא חוזר בוגר יותר, מוכן יותר וטוב יותר לשער המועדון".

 

אלדר שיקלושי: "סיימתי כמו שסוכם את תקופת ההשאלה במכבי ת"א. הייתה לי שם שנה מצוינת והייתי שותף להיסטוריה של המועדון עם הזכייה באליפות. אני מאוד מודה למכבי ת"א על השנתיים האלו, וכמובן למכבי ראשל"צ שאיפשרה לי להתפתח ולעשות קפיצת מדרגה וטבילת אש כשוער ראשון במועדון שמתמודד על התארים. אני מאושר מאוד מהחזרה למכבי ראשל"צ. ההישגיות היא ה-DNA של המועדון, ונעשה הכל כדי לזכות בתארים כבר בעונה הקרובה".

 

גם עתידו של שוער נבחרת ישראל השני, גיל יעקב, נקבע הערב והוא ימשיך לעונה נוספת בבני הרצליה. אגב, מדובר בשני שוערים שמכבי ת"א חיזרה אחריהם וכעת המאמן החדש נדצ'קו מאטיץ' יצטרך לקבל החלטה האם להתבסס ולצרף שוער ישראלי אחר או להחתים שוער זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי