הדרבי של ראשל"צ ייערך כבר במחזור הראשון

הגרלת המשחקים
הגרלת המשחקים | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

הגרלת משחקי ליגת הכדוריד נערכה בת"א, תוצאות המשחקים בפנים

(גודל טקסט)

הגרלת משחקי ליגת ווינר בכדוריד לעונת 2015/16 התקיימה הערב ב"שיין אנד שארפ" בת"א, בהשתתפותם של מאמני הנבחרת החדשים, השבדי פר קרלן (בוגרת) והקרואטי דאמיר אקליץ' (נבחרת הנוער), שבחרו את הכדורים בצוותא עם יו"ר האיגוד דורון שמחי.

 

הליגה תצא לדרך ב-25 בספטמבר, כאשר כבר במחזור הראשון נקבל דרבי ראשוני בו תארח הדאבליסטית הפועל את מכבי ראשל"צ. משחקים נוספים במחזור הפתיחה: הפועל אשדוד תארח את מכבי ת"א למפגש בין שתי קבוצות צמרת מהעונה שעברה ובעלות יומרות גדולות העונה, העולה החדשה הפועל פ"ת תארח את א.כ נס ציונה.

 

 

הפועל ר"ג תתמודד מול א.ס רמה"ש במפגש בין שתי קבוצות שהותירו טעם של עוד מהעונה שעברה, מ.כ חולון תפגוש את בני הרצליה המתחדשת, ואס"א ת"א תארח את מכבי קרית מוצקין. את הסיבוב הראשון ינעל דרבי תל אביבי בין אס"א למכבי ת"א.

 

 

בני הרצליה ששמה לה למטרה לשוב לצמרת החתימה את אלעד קפון שהיה שותף לזכייה עם הפועל ראשל"צ בדאבל. קפון, שחקן הנבחרת, שב להרצליה בה חתם לשנתיים. הרצליה החזירה גם את המאמן בני אינגל (לצד שלמה הופמן שישמש כמנהל מקצועי), כאשר גם המרכז תומר שמעוני שב לקבוצה ממכבי ת"א, והשוער הנבחרת גיל יעקב ממשיך. הרצליה סיכמה גם עם שני זרים – המקשרים- הבוסני סשה פולייזוביץ' והסרבי דושאן סיפקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי