גביע השופטים: רמה"ש ואשדוד יפגשו בגמר

שחקני אשדוד בנמל. רוצים תואר ראשון
שחקני אשדוד בנמל. רוצים תואר ראשון | צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד

שתי הקבוצות מחפשות תואר ראשון. זייקמן: "מגיעים במלוא המוטיבציה"

(גודל טקסט)

ליגת ווינר בכדוריד תיפתח בעוד 8 ימים, ומחר (שישי, 16:00, 'בית מכבי', כניסה חופשית) ייערך הגמר על התואר הראשון של העונה – גביע ווינר-שופטים: הפועל אשדוד וא.ס רמת השרון, שתי הקבוצות שהכניסו עניין ותחרות גדולה לליגה בעונה שעברה, ואף סיפקו יחד באופן חסר תקדים 6 שחקנים לשביעיית העונה, ייפגשו בגמר. מי שציפה לדרבי ראשוני, או לשם נוצץ כמו מכבי ת"א, התבדה. אשדוד הדיחה בדרך את מכבי ת"א ואת מכבי ראשל"צ. רמה"ש ניצחה את אס"א ת"א ואת בני הרצליה, שגברה על הפועל ראשל"צ.

 

אשדוד ורמה"ש מעולם לא זכו בתואר. עבור השתיים כאמור העונה החולפת הייתה גם עונת שיא של המועדון. רמה"ש סיימה במקום השני את הליגה הסדירה, והייתה קרובה להפתעה גדולה בחצי גמר הפליאוף מול הדאבליסטית הפועל ראשל"צ. אשדוד נכנעה בקושי רב למכבי ת"א ברבע הגמר, במשחק שלישי ומכריע. העונה, שתי הקבוצות שמרו על הסגלים והתחזקו.

 

 

באשדוד, עם וובה זייקמן על הקווים בעונה החמישית שלו במועדון, צירפו זר משמעותי – את סשה בושיץ' הסרבי לקו האחורי. בשער, אורן מאירוביץ', שוער נבחרת ישראל, הגיע מקרית מוצקין כדי לשדרג את העמדה.

 

שחקני רמה"ש. "יחסי הכוחות שווים" (יועד כהן איגוד הכדוריד)

 

זייקמן: "אנחנו קבוצה שרצה מהשנה שעברה, ולמרות שמדובר במפעל שמהווה הכנה לליגה, אנחנו מגיעים במלוא המוטיבציה והרצון לנצח, ולהניף גביע ראשון עבור אשדוד בכדוריד".

 

ברמת השרון, ששמרה כמעט על כל הסגל אחרי ההצלחה של העונה שעברה, צירפו את ערן צרפתי לעמדת המרכז ואת בר מסורי בפינה. שני השחקנים שמגיעים מהפועל ראשל"צ ומכבי ת"א יעניקו איכות ועומק לקבוצה שתמשיך להיות מודרכת ע"י ראובן יוספולסקי.

 

יוספולסקי: "זו הזדמנות לקחת בפעם הראשונה תואר עבור רמת השרון, ונשמח לעשות את זה. יחסי הכוחות שווים, ובהחלט מדובר בשני מועדונים שעשו התקדמות ובעלי שאיפות לצמרת בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי