"הכנה מצוינת, החבר'ה עשו עבודה טובה"

ג'וקיץ' מרוצה מההכנה של הנבחרת
ג'וקיץ' מרוצה מההכנה של הנבחרת | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

בסגל חסר תפגוש ישראל את מונטנגרו במוקדמות אליפות אירופה בדרייב אין

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת ההתמודדות מול מונטנגרו מחר במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת אומנם חסרה שחקנים מרכזיים. לאבישי סמולר ואריאל רוזנטל שמחלימים מפציעות, הצטרפו עומר דבדה, אלדר שיקלושי, גיל יעקב ויובל גררה. למרות זאת, עם הסגל הצעיר שבו הליגיונרים היחידים הם האחים חן וגיל פומרנץ שמשחקים בגרוסוולשטאדט מהליגה השנייה בגרמניה, הנבחרת גברה בצמד משחקי הכנה בסוף השבוע ביוון על הנבחרת המקומית.

ג'וקיץ', יחד עם מאמן השוערים אלכסנדרו בוליגן, צפויים לרשום שני שוערים מבין אורן מאירוביץ', ניב פישלוביץ ודן טפר. התלבטות גדולה קיימת בפינה האיכותית שבה נמצאים עידו טוראל, עוז חממי וגיל פומרנץ. יש עוד מספר לבטים שבסופם המאמן הסרבי יקבע סגל ה-16 למשחק.


"אנחנו מתרכזים במי שנמצא, ובסך הכל הייתה הכנה מצוינת והחבר'ה החדשים שנכנסים וממלאים את המקום של הוותיקים שייעדרו, עשו עבודה טובה. יש תחרות בריאה על מקום ב-16, וחשוב לנו להשיג ניצחון ראשון בקמפיין בדרייב אין עם התמיכה של הקהל", הבהיר שחר הבר, עוזרו של ג'וקיץ'.

המונטנגרים הגיעו לארץ עם סגל שמלבד שחקן אחד, כולם ליגיונרים שמשחקים בליגות באירופה. הבולטים שבהם ראדיוויה ריסטאנוביץ' מבאלינגן, ווקו בורוזאן (2.03 מ') מלובקה כאשר גם ולאדן ליפובינה משחק בגרמניה במדי ואצלר, פארודין מליץ מפ.ס.ז' הצרפתית. המונטנגרים שהופיעו לפני שנתיים באליפות העולם בספרד ובאליפות אירופה האחרונה פתחו את הקמפיין עם הפסד בדרבי מול סרביה וניצחון על איסלנד 24:25. לעומתם, הנבחרת עם הפסדים באיסלנד ובארץ לסרביה.

המפגש מחר מול מונטנגרו יהיה החמישי בין הנבחרות ב-4 השנים האחרונות. למעשה, שתי הנבחרות נפגשות קמפיין מוקדמות אליפות אירופה שלישי ברציפות. לא זאת, כמו בשני הקמפיינים הקודמים, מדובר בשני משחקי הסנדוויץ' הצמודים, במחזורים 3-4. המאזן בין הנבחרות עומד על 2:2 ניצחונות-הפסדים, כאשר כל אחת השיגה ניצחונות במשחקי הבית. לפי הרטוריקה הזו, זה הזמן של ישראל לנצח.


רוצים לנצח מול הקהל הביתי (באדיבות איגוד הכדוריד)


 

הקפטן חן פומרנץ סיכם: "יהיה מרגש לשחק באולם, ואני קורא לכולם להגיע כי אנחנו צריכים מאוד את הדחיפה והתמיכה של הקהל. תמיד יש אווירה טובה במשחקים שלנו בארץ, וזה יהיה חלומי לחנוך הופעה ראשונה ב'דרייב אין' בניצחון בינלאומי. אסור לנו לחשוב על ההשלכות של המשחק להמשך הדרך, אלא לנסות ולנצח ולהיות טובים. אני מאוד אופטימי".

קרוב ל-2000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם, ובאיגוד הכדוריד מקווים למכור עד המשחק עוד כ-700 כרטיסים ולמלא את הדרייב אין. באיגוד מוכרים את הכרטיסים במחירים סמליים של 20 שקל למבוגר ו-10 שקלים לבני נוער.

ביום שישי הנבחרת כבר תעשה את דרכה למונטנגרו, שם ייערך ביום ראשון המשחק במסגרת המחזור ה-4. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי