"עוד לא עשינו כלום. אנו ממש לא עם האף למעלה"

פרנקל. אנחנו עם הרגליים על הקרקע
פרנקל. אנחנו עם הרגליים על הקרקע | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

סער פרנקל והפועל ראשל"צ ינסו לעלות ל-0:2 בגמר-יד: "זה משחק חדש לגמרי"

(גודל טקסט)

הפועל ראשל"צ תארח מחר (שני, 19:45) את מכבי ראשל"צ במסגרת המשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף בכדוריד. מחזיקת גביע המדינה מוליכה 0:1, בזכות ניצחון החוץ ביום שישי בפתיחת הסדרה בבית מכבי (30:34), וניצחון ביתי שלה מחר יקרב אותה לאפשרות לזכות בדאבל.

 

כאמור, אחרי ששברה את יתרון הביתיות של הצהובים, לאדומים יש הזדמנות לבסס יתרון משמעותי. מנגד, ניצחון של מכבי ראשל"צ ישווה את הסדרה ויגרור אותה כבר עתה לפחות למשחק רביעי. בהפועל הודיעו שהערב תתקיים מכירת הכרטיסים האחרונים לאוהדי הפועל, וזה אומר שיחד עם המינויים והכרטיסים שהקבוצה תעביר היום למכבי ראשל"צ – הקופות לא יפתחו מחר. התכולה באשלים מצומצמת יותר, ורק מעט למעלה מ-500 איש יוכלו לחזות במשחק המסקרן. בשתי הקבוצות שבו כאמור אמש לאימונים, והחלו בהכנה המסכמת.

 

 

"זה משחק חדש לחלוטין", אמר מאמן הפועל ראשל"צ סער פרנקל, "המשחק התפתח טוב לכיוון שלנו ביום שישי, ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי שהוא יפתח כך גם הפעם. אנחנו עם רגליים על הקרקע, ממש לא עם אף למעלה, ועוד לא עשינו כלום.  אנחנו יודעים שגם היריבה יודעת לחזור ממצבים קשים בתוך סדרה ובתוך משחק. מבחינתנו, אנחנו צריכים להיות טובים בכמה אלמנטים, ולשדרג את עצמנו כדי להיות במשחק טוב".

 

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה: "אנחנו צריכים לעשות כמעט הכל יותר טוב. בסופו של דבר, לא עשינו יותר מדי שינויים טקטיים אלא עבודה מנטלית עם השחקנים. אנחנו מנסים לעשות את כל הדברים כדי שביום כזה שהדברים לא יעבדו, או יעבדו חלקית, נדע להוציא הרבה יותר בכל הפרמטרים. האם זה המשחק הכי משמעותי בסדרה? כל משחק שבא בספורט הוא הכי משמעותי, ואחרי המשחק המשמעותי של מחר משחק שלישי יהפוך למשמעותי ביותר. אני מתייחס לכל משחק בסדרה כמשמעותי ביותר".

 

רגע לפני הפרישה משיפוט בינלאומי, הצמד שלמה כהן ויורם פרץ שפטו אמש (שבת) את גומלין גמר גביע EHF נשים, בו קבוצת רוסטוב מרוסיה ניצחה את קבוצת הולסטברו מדנמרק 22:33. למרות הניצחון, מי שזכתה בגביע האירופי הן הדניות שניצחו במשחק הראשון בבית בשבוע שעבר 20:33.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי