קרלן: "ראיתי הרבה דברים חיוביים בנבחרת"

קרלן. רשמים ראשונים
קרלן. רשמים ראשונים | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

מאמן נבחרת הכדוריד החדש: "חייבים לשפר את ההגנה, נעבוד על זה באופן מרוכז"

(גודל טקסט)

פר קרלן, מאמנה החדש של נבחרת ישראל בכדוריד, סיכם עבור אתר איגוד הכדוריד את מסע המשחקים בגרמניה נגד מגדבורג ופוקסה ברלין ועל התרשמותו הכללית מהנבחרת עד כה. כמו כן דיבר השבדי על ההכנות למוקדמות אליפות העולם בחודש הבא בתל אביב מול נבחרות פורטוגל, אסטוניה וגאורגיה.

 

"פגשנו יריבות נהדרות להכנה", אמר קרלן, "במגדבורג ראיתי הרבה דברים חיוביים, אבל גם את הבעיות שהיו לנו בהגנה. המטרה שלי הייתה לבדוק הרכבים ובסה"כ התרשמתי מהתקפות המעבר, התנועה שלנו בהתקפה שהייתה טובה וזה סימן טוב לעתיד. סיימנו במשחק הראשון עם 27 שערים מול קבוצה ששיחקה עם הגנה חזקה, כך שזה בסדר. הגנתית, ובכלל נושא הספיגה, זה דבר שאנחנו חייבים לשפר".

 

 

על המשחק השני נגד פוקסה: "לא הייתה לנו כמעט מנוחה עד למשחק למחרת בברלין. ב-25 הדקות הראשונות נגד פוקסה היינו בסדר, וגם התוצאה הייתה צמודה. אחר כך נגמרו לנו הכוחות ועשינו טעויות. מול קבוצה שהיא מחזיקת גביע אירופה ובכלל אחת הקבוצות האיכותיות ביבשת – הם כמובן הענישו מיד. במשחקים האלו אתה מתמודד מול שחקנים איכותיים מכל העולם, ואנחנו כבר עובדים על המשחקים הבאים מול קבוצות ברמה הזו. ברלין הייתה קבוצה ברמה מאוד גבוהה, שהראתה לשחקנים שלנו מה הם צריכים לתת כדי להיות ברמות הגבוהות של הכדוריד".

 

לקראת המשחק ההכנות לטורניר שיפתח ב"דרייב אין" בת"א ב-5 בנובמבר: "אנחנו נקדיש את השבוע הקרוב לעבודה ממוקדת על שיפור ההגנה. ב-26 בחודש נקיים בווינגייט מחנה של 3 ימים, ונצא לצמד המשחקים בקפריסין מול הנבחרת המקומית שיכניסו אותנו לקצב לקראת הטורניר בארץ. אני מעריך שנעשה שינוי של שחקן-שניים בסגל. לגבי חן פומרנץ, אני עובד איתו באופן אישי בימים האחרונים ובאלו שיבואו. בנינו עבורו תוכנית עבודה. ברמה הפיזית, הוא בסדר גמור. יש את העניין של כושר המשחק, הזריקות והחדות, והמטרה היא שהוא יוכל להשתתף במשחקים בקפריסין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי