מזל טוב: הוקמה נבחרת ישראל בכדוריד חופים

הטורניר באשדוד. אבן הפינה
הטורניר באשדוד. אבן הפינה | צילום: יועד כהן

לאור הצלחת הטורניר באשדוד, הוחלט לשלוח נבחרת שתצא לטורניר בינ"ל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד חופים יוצאת לדרך. מה שהחל בטורנירים והפנינג של כדוריד חופים בקיץ האחרון באשדוד, והצליח לקבץ סביבו קבוצות ושחקני כדוריד רבים, הוביל לפתיחתה של נבחרת שתשתתף בסוף השבוע הבא בטורניר בינלאומי ראשון בהונגריה.

 

כדוריד החופים יתקבל לראשונה כספורט אולימפי במשחקים האולימפיים לנוער ב-2018 בבואנוס איירס, כאשר ההערכה היא שרק כמה שנים לאחר מכן הוא ישתתף גם במשחקים האולימפיים לבוגרים. החודש אגב נערכה בספרד אליפות אירופה בכדוריד חופים שמשכה אליה עשרות אלפי צופים.

 

"השמועה על הצלחתו של הטורניר הראשון הקיץ באשדוד, פתחה למעשה דלת אצל מקבלי ההחלטות באיגוד לבדוק בצורה ממשית את הקמתה של נבחרת ישראל בכדוריד חופים. כנראה שראו שאני לא המשוגע היחיד לדבר ואכן יש פוטנציאל לבניה של נבחרת", סיפר ערן רום, ממייסדי הנבחרת, ומי שישמש כמאמן-שחקן שלה. "מאז שהתקבלה ההחלטה גובשה נבחרת המתאמנת פעמיים בשבוע. אני חושב שיש לנו נבחרת טובה, למרות שקשה כרגע להעריך את הסיכויים שלנו בטורניר הראשון שבו נשתתף בהונגריה מול קבוצות מרוסיה, ספרד, הונגריה. המטרה הראשונה והעיקרית של הנבחרת היא דריסת רגל של ישראל בענף הכדוריד חופים הבינלאומי וזה מבחינת כולנו תחילת הדרך".

 

נבחרת ישראל. צילום ראשון (יורם ישראלי, איגוד הכדוריד)

 

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, מתומכי ויוזמי המהלך: "זה צעד ראשון להקמת הנבחרת. יש כאן חופים נפלאים למשחק הנהדר, ואני מקווה שבעוד מספר שנים נראה גם נבחרת שעושה גלים ומצליחה בזירה הבינלאומית".

 

בסגל נמצאים השוערים חגי סיטרוק ואפיק לוי, לצד איתי עסיס, ניר יעיש, שלומי ברכה, דין שויקה, מור טרומן, רן עפרון, דביר ירדן, האחים ישראל ויוסי ביטרמן, וערן רום כמאמן-שחקן. מדובר בנציגות של שחקנים ממועדוני הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ, עירוני רחובות והפועל ת"א.

 

כאמור בשבוע הבא, הנבחרת תטוס לתחרות הבינלאומית בעיר סלגוטרחאן שבהונגריה. עד אז הנבחרת תקיים ביום שני הפנינג כדוריד אחרון לעונה בחוף הקשתות באשדוד. לטורניר הזה כבר נרשמו נבחרת החופים של ישראל, יחד עם הפועל קרית אונו, עירוני רחובות, הפועל אשדוד, הפועל ראשל"צ, דייגים ראשל"צ, מכבי פ"ת, ויתכן שגם מכבי ראשל"צ, מכבי ת"א, ק"ש חולון ונס ציונה. בטורניר ייקחו חלק גם קבוצות נשים, כאשר טורניר סיום עונה לנערים ייערך במהלך חודש אוגוסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי