25:29 למכבי ת"א בחוץ על הפועל ר"ג

מכבי תל אביב עם עוד ניצחון חוץ
מכבי תל אביב עם עוד ניצחון חוץ | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

עוד במחזור החמישי: הרצליה - מכבי ראשל"צ 36:31, מ.כ חולון - אשדוד 27:26

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי): המוליכה מכבי ת"א, גברה על הפועל ר"ג. מכבי ראשל"צ הנחילה להרצליה הפסד שני ברציפות. רמה"ש שמרה על המקום השני אחרי ניצחון חוץ בקרית מוצקין.

 

הפועל אשדוד עם ניצחון דרמטי בחולון, 26:27, משער של רועי ביטון שתי שניות לסיום, בפנדל. הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון שני העונה, מול הפועל פ"ת שעדיין ללא נקודות, כמו קרית מוצקין וחולון. אס"א ת"א השיגה ניצחון על נס ציונה, וחלפה על פניה בטבלה.

 

 

הפועל ר"ג – מכבי ת"א 29:25

 

ר"ג שבה מאיסלנד, שם הודחה מגביע האתגר האירופי. האתגר שלה היה להשיג ניצחון בכורה, אבל מכבי ת"א המשיכה ביכולת הטובה שלה והשיגה ניצחון חמישי. 30 שערים הובקעו ב-30 הדקות הראשונות, כששתי הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון – 15:15. ר"ג נטלה את ההולכה בפתיחת המחצית השנייה, אבל מכבי ת"א עלתה ל-19:24 (48') בדקות טובות של מילאן קוסאנוביץ' בשער, ושל ולדי קופמן, גיל פומרנץ ונובאק בוסקוביץ בהתקפה. זה הספיק כדי לבסס את הניצחון והשמירה על המקום הראשון. שפטו: אלדד פרי ויוסי ימיני.

 

בני הרצליה – מכבי ראשל"צ 36:31

 

הפתיחה הייתה של הרצליה. עצירות טובות של גיל יעקב, ושערים של דושאן שיפקה, סשה פוליזוביץ ואלעד קפון קבעו 4:7. דיאן קנקר, ששב מפציעה ולמעשה פתח את העונה מבחינתו, קבע שיוויון 8:8. דן מירקוס ושיפקה העלו את הרצליה ל-9:11, אבל נאמן ורוזנטל כפו שוויון בדקה ה-20. טל גרא, ווגרינץ ורוזנטל הגדילו ל-13:16, ובני אינגל נאלץ לקחת את פסק הזמן השני שלו. זה לא עזר מול שני מהלכי שואו-טיים של ווגרינץ הנפלא, שקבע את תוצאת המחצית – 13:18.

 

הרצליה פתחה מצוין את המחצית השנייה, וגיא כהן השלים ריצת 0:3 שצימקה ל-18:16 (35'), אבל מכבי ראשל"צ התאוששה בזכות ווגרינץ, ודניאל פרידמן קבע 17:22 (40'). נדב רובין הורחק בכרטיס אדום, אבל מכבי ראשל"צ המשיכה בקצב שלה ויואב נאמן קבע 20:27 (47'). קנקר הוסיף שער יפה – 24:31, ושתי הקבוצות רק הוסיפו עוד שערים לסקור הגבוה במשחק – 67 שערים. שפטו: דור לרון ומתן לינדנבאום.

 

מ.כ חולון – הפועל אשדוד 27:26

 

חולון כבר משחק שלישי ברציפות נצמדת ליריבה שלה (אחרי הפסדים בשני שערים לרמה"ש ולנס ציונה), אבל מנוצחת ועדיין ללא נקודות. שפטו: יורם פרץ ועמית הרשקוביץ.

 

מכבי קרית מוצקין – א.ס רמה"ש 28:21

 

רמה"ש השיגה את הנקודה התשיעית שלה, ושמרה על המקום השני. מוצקין רשמה הפסד חמישי. שפטו: שלמה כהן ומתן בן סימון.

 

הפועל ראשל"צ – הפועל פ"ת 21:30

 

הדאבליסטית יכולה לנשום קצת לרווחה, אחרי הפתיחה הגרועה שכללה שלושה הפסדים בארבעה המחזורים הראשונים ולקראת היציאה לפגרה. פ"ת תמשיך לנסות ולהתחבר, ולהתכונן לקרב האמיתי שמצפה לה במחזור הבא מול חולון. שפטו: אמנון יעקובוביץ ומתן פינקר.

 

אס"א ת"א – א.כ נס ציונה 22:30

 

אס"א אחרי הניצחון הגדול על מכבי ראשל"צ, נעצרה בשבוע שעבר ברמה"ש. נס ציונה גברה על חולון, והגיעה במאזן 1:3,  אבל ללא הסקורר שלה מילוש בואישיץ' שריצה הרחקה. היום – זה היה משחק של קבוצה אחת, ומעל כולם של שוער נהדר – דן טפר. שפטו: אסף פארן וירון בן דן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי