כדוריד: מענקים לקבוצות המשחקות בגביעי אירופה

נאמן. המענק יכול להגיע ל-22.5 אלף שקלים לסיבוב
נאמן. המענק יכול להגיע ל-22.5 אלף שקלים לסיבוב | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

הנהלת האיגוד הקציבה סכום של 160 אלף שקלים לחלוקה. נערכה הגרלת גביע השופטים

(גודל טקסט)

הנהלת איגוד הכדוריד אישרה אמש (ראשון) מענקים לקבוצות המשתתפות בגביע אירופה, כאשר אלו שיארחו משחקים בישראל יזכו לבונוס נוסף. במקביל, יו"ר האיגוד דורון שמחי מתכוון לפנות לשרת הספורט הגברת מירי רגב, ולבקש ממנה לפעול יחד עם הטוטו להגדלת התמיכה לקבוצות שמייצגות את ישראל במפעלים בינלאומיים בכדוריד.

 

באיגוד יחלקו זאת השנה השנייה את המענקים על פי החלוקה למפעלים – קבוצות כמו מכבי ראשל"צ (גברים) ומ.כ חולון (נשים) שישחקו בגביע האיגוד האירופי יזכו למענק של 15 אלף שקל לכל סיבוב, כאשר אם יארחו את משחקיהן בארץ יגדל הסכום ב-50 אחוז – ל-22.5 אלף שקל. הקבוצות שישחקו בגביע האתגר (א.ס רמה"ש והפועל ר"ג בגברים, וארזים חולון בנשים) יזכו למענק של 12 אלף שקל לכל סיבוב, כאשר אם יארחו בארץ הסכום יעמוד על 18 אלף שקל.

 

 

מחזיקת גביע המדינה לנשים, בנות הרצליה, תשתתף בגביע המחזיקות ותזכה למענק של 13.5 אלף שקל, ולמעלה מ-20 אלף שקל אם יארחו בישראל. המענקים מותנים בשלב זה לשני סיבובים, כאשר באיגוד הקציבו סכום של 160 אלף שקל בשלב זה לעידוד פעילות הקבוצות באירופה והבאת המשחקים לישראל.

 

אמש נערכה הגרלת גביע ווינר שופטים בכדוריד: בשלב הראשון שיתקיים ב-28 באוגוסט יתקיימו המפגשים הבאים: קרית מוצקין – אס"א ת"א (המנצחת תארח ברבע הגמר את רמה"ש), הפועל ר"ג – בני הרצליה (המנצחת תארח ברבע הגמר את הפועל ראשל"צ), נס ציונה – מ.כ חולון (המנצחת תארח ברבע הגמר את מכבי ראשל"צ) והפועל אשדוד – הפועל פ"ת (המנצחת תארח את מכבי ת"א). אגב, בחצי הגמר יש אפשרות לשחזור מפגשי חצי גמר הפליאוף מהעונה שעברה: מכבי ת"א – מכבי ראשל"צ והפועל ראשל"צ – רמת השרון.

 

המאמן הקרואטי, דאמיר אקליץ' (40), שידריך את נבחרת הנוער, ינחת הלילה בארץ. בימים הקרובים ינחת גם המאמן הלאומי, השבדי פר קרלן, וביום רביעי הבא תיערך הגרלת משחקי ליגת ווינר (תחל ב-25 בספטמבר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי