הרצליה הדיחה את הפועל ראשל"צ בגביע השופטים

הפועל ראשון. יש עוד עבודה רבה
הפועל ראשון. יש עוד עבודה רבה | צילום: איגוד הכדוריד

האדומים הפסידו כבר בשלב רבע הגמר. הפועל אשדוד ניצחה את מכבי ת"א‎

(גודל טקסט)

הערב (שלישי) התקיימו שני משחקים בשלב רבע גמר גביע ווינר-שופטים בכדוריד, ושניהם סיפקו לנו משחקים צמודים וגם הפתעות גדולות:

 

בני הרצליה – הפועל ראשל"צ 24:27 (13:14)

הרצליה הייתה טובה יותר לאורך רוב שלבי המשחק. במחצית הראשונה היא הוליכה כבר ביתרון של שלושה שערים, כשבשורותיה בלט אקס האדומים, הפיבוט דן מירקוס יחד עם תומר שמעוני. עידן מימון הורחק במהלך המחצית בכרטיס אדום. הרצליה עלתה ל-18:22, בזכות יכולת נהדרת של הסרבי סשה פוליזוביץ' ודקות טובות של גיל יעקב בשער.

 

 

הפועל צימקה את ההפרש לשני שערים, 24:22 בדקה ה-50, כשהמוציא לפועל היה מילורד קריבוקאפיץ'. הרצליה הגדילה את היתרון ל-3 שערים, וגם עופר לוזון הורחק באדום. קריבוקאפיץ', יחד עם השוער מושיקו אלימלך, שמרו את האדומים בתמונה בדקות ההכרעה, אבל גיל יעקב עצר פנדל של קריבוקאפיץ' והבטיח את הניצחון של המקומיים. לפיכך, נמנע דרבי ראשוני אפשרי בשלב הגמר. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

 

אשדוד ומכבי ת"א לפני המשחק (פייסבוק הפועל אשדוד)

 

הפועל אשדוד – מכבי ת"א 21:23 (11:11)

משחק שקול וטוב היה באשדוד, בו בלטו בעיקר השוערים בשתי הקבוצות, מילאן קוסאנוביץ' הסרבי של הצהובים ואורן מאירוביץ באשדוד. הרבו לכבוש לאשדוד – יותם טל וסשה בוסיץ' 5 כ"א. במכבי ת"א – נובאק בוסקוביץ' ועומר דבדה 6 שערים כ"א. שפטו שלמה כהן ותיאודור פטקוב.

 

אמש, מכבי ראשל"צ גברה לאחר ההארכה על נס ציונה 35:37, והיא תפגוש בחצי הגמר את הפועל אשדוד (לאחר שהצהובים ישובו ממשחקי גביע אירופה שיתקיימו בסוף השבוע בקרואטיה מול פוראץ'). מחר – אס"א ת"א תארח את רמה"ש (19:45, אוניברסיטת ת"א), ולאחר מכן תושלם תמונת חצי הגמר השני מול הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי