פלח: "השמירה על התארים תהיה קשה ביותר"

שחקני הפועל ראשלצ. מחנה אימונים בסרביה
שחקני הפועל ראשלצ. מחנה אימונים בסרביה | צילום: אייל לוסטיג

יו"ר הפועל ראשל"צ גם גילה שמחלקת הנוער תעבוד בשיתוף פעולה עם ברצלונה

(גודל טקסט)

"השמירה על התארים תהיה משימה קשה ביותר", כך אמר היום דודי פלח, יו"ר הפועל ראשל"צ בכדוריד, במסיבת עיתונאים שקיימה הדאבליסטית לרגל פתיחת העונה. "נתמודד עם חוזקה של הליגה בזכות היכולת שלנו בגידול שחקנים חדשים במחלקת הנוער".

 

פלח גילה כי מאמן הקבוצה הבוגרת, דאמיר סטוינוביץ',  יהיה גם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, שהחלה לעבוד בשיתוף פעולה עם ברצלונה הספרדית. אבישי סמולר יהיה עוזרו של סטוינוביץ'.

 

 

"כל עוד גופים ממשלתיים לא יעזרו לנו לא נוכל להתמודד באירופה", הסביר פלאח את סירובה של הפועל ראשל"צ לשחק בליגת האלופות, "רצינו לשחק בצ'לאנג' קאפ אבל איגוד הכדוריד האירופי סירב".

 

סטוינוביץ': "אני משוכנע שנשחזר את הדאבל מכיוון שיש לנו 2-3 שחקנים טובים על כל עמדה, השילוב בין הניסיון של עידן מימון, פיליפ מריאן, מילורד קריבוקאפיץ' ועופר לוזון יחד עם השחקנים הצעירים מבטיח רבות".

 

עידן מימון: "זוהי העונה ה-24 שלו בבוגרים ואני עדיין מתרגש. כל עוד יש לי פרפרים בבטן ורצון לתת הכל, אמשיך לשחק, לכן לא אצהיר הצהרות כפי שעשיתי בעונה שעברה. אנחנו מקבלים בברכה את ההגעה של סטוינוביץ', מדובר בצורת אימון שונה לגמרי מבחינה טקטית ומבחינת השפה המדוברת באימונים".

 

הפועל ראשל"צ תצא למחנה אימונים בסרביה במהלכו תתמודד עם  וויבודינה, הכוכב האדום ופרטיזן בלגראד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי