הסעודים סרבו לשחרר, האיגוד הבינ"ל התערב

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Gettyimages

שחקנה הניגרי של רחובות קיבל את הטופס המיוחל. מחנה אימונים לנבחרת

(גודל טקסט)

איגוד הכדוריד העולמי נאלץ להתערב בבקשה להעניק שחרור בינלאומי למקשר נבחרת ניגריה, ג'ייקוב אבובא קוטאו, שסיכם בעירוני רחובות וכבר נמצא כ-10 ימים בארץ. הסיבה לכך, שתי בקשות לשחרור שהועברו מאיגוד הכדוריד הישראלי לאיגוד הכדוריד בערב הסעודית, שם שיחק השחקן, לא זכו כלל להתייחסות.

 

היום (שני), האיגוד העולמי שבראשותו עומד המצרי, ד"ר חסן מוסטפה, העביר את השחרור ולפיכך רחובות תוכל לשתף את השחקן כבר במחזור הקרוב מול מכבי פ"ת. רחובות ניצחה אמש את סביון 19:33, וכאמור היא מתחרה על העלייה לליגת העל, בין השאר גם מול הפועל ת"א.

 

 

נבחרת ישראל התכנסה היום במכון וינגייט, שם תקיים מחנה אימונים שיימשך 3 ימים ולאחריו היא תצא לקפריסין – לצמד משחקי הכנה מול הנבחרת המקומית, שיסכמו את ההכנות לקראת פתיחת טורניר מוקדמות אליפות העולם שייערך בסוף השבוע הבא בת"א. נבחרת ישראל תארח בהיכל שלמה (הדרייב אין) את נבחרות פורטוגל, אסטוניה וגיאורגיה, במאבק על כרטיס העלייה לשלב ההצלבה. המאמן הלאומי, השבדי פר קרלן, יקבע עד סוף השבוע את הסגל שייצא לקפריסין, ובכלל למשימה שמי שבספק הוא חן פומרנץ.

 

לוי. מקווה שנסיים במקום הראשון" (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

ניבו לוי, מהשחקנים העולים בשורות הנבחרת, אמר לקראת ההתכנסות: "אני מאוד מקווה שנסיים את הטורניר במקום הראשון, למרות שעל הנייר פורטוגל נראית עדיפה. אני מאמין שלעיני קהל ביתי תומך אנחנו מסוגלים להתמודד מול כל יריבה. כמובן ששני המשחקים הראשונים הם משחקי מפתח ונצטרך להיות בשיאנו כדי לפתוח את הטורניר כמו שצריך. פר קרלן יוצר אווירה מאוד חיובית בנבחרת, אני מאוד נהנה לעבוד איתו ושמח לקבל ממנו זווית ראיה שונה של כדוריד".

 

אלופת המדינה לנשים, מ.כ חולון, הודחה אמש באיטליה מגביע האיגוד האירופי לאחר שנוצחה 30:19 מול קונורסאנו המקומית.

 

נבחרת העתודה של ישראל תשחק במהלך השבוע מול מ.כ חולון ומול נס ציונה מליגת העל במסגרת ההכנות שלה למוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20 שיערכו באפריל. הגרלת המשחקים של הנבחרת, שהעפילה לאליפות אירופה הקודמת שנערכה באוסטריה – בעוד שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי