נבחרת הכדוריד מתכוננת למוק' אליפות העולם

הנבחרת הלאומית מתכוננת
הנבחרת הלאומית מתכוננת | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

הטורניר ייערך בנובמבר בישראל. סשה צ'ודונובסקי בסגל, עומרי קושמרו לסגל הזהב

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד תחל בימים הקרובים בהכנות לאירוח טורניר מוקדמות אליפות העולם שיערך בנובמבר בת"א, כאשר תיקח חלק במשחקי הכנה בגרמניה, בין ה-11 ל-14 באוקטובר. נבחרת ישראל תפגוש ב-13 באוקטובר את פוקסה ברלין, מחזיקת גביע האיגוד האירופי ואחד ממועדוני העל בבונדסליגה הגרמנית, הנחשבת לליגה הטובה בעולם.

 

המשחק צפוי להיערך ב"מקס שמלינג" ארנה בברלין, המונה 11 אלף מקומות. פוקסה פתחה את הליגה עם שני ניצחונות על ווצלאר ולייפציג והפסד למלסונגן.

 

כמו כן, בנבחרת מנסים לתאם צמד משחקי הכנה בשבוע שלפני פתיחת הטורניר מול פורטוגל, אסטוניה וגיאורגיה. הרצון היה לפגוש את נבחרת אוקראינה, אבל המצב הביטחוני במדינה, לצד בעיות כספיות של האוקראינים להגיע לארץ, הורידו את המפגשים מסדר היום. כעת, הניסיון הוא לתאם משחקי אימון, ככל הנראה מול נבחרת איטליה.

 

מבחינת ההכנות בנבחרת, המאמנים פר קרלן ושחר הבר זימנו לסגל הנבחרת את סשה צ'ודונובסקי מהפועל ראשל"צ, וצירפו לסגל הזהב את עומרי קושמרו ורם טורקניץ, בוגרי נבחרת העתודה היוצאת, זאת בנוסף לטל גרא שכבר שיחק במדים הלאומיים.

 

ביום שישי ייערכו חצאי גמר גביע ווינר-שופטים: מכבי ראשל"צ (שהודחה אמש מגביע אירופה מול פוראץ בקרואטיה) תארח את הפועל אשדוד (16:00, בית מכבי). א.ס רמה"ש תארח לדרבי השרון את בני הרצליה (16:30, אורנים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי