אלירן מצקי עבר ממכבי תל אביב לנס ציונה

מצקי. חיזוק משמעותי
מצקי. חיזוק משמעותי | צילום: א.כ. נס ציונה

ליגת והעל תיפתח ב-23 בספטמבר והקבוצות נמצאות בעיצומו של מסע רכש

(גודל טקסט)

א.כ נס ציונה צירפה היום (חמישי) את אלירן מצקי, שחקנה של האלופה מכבי ת"א בעונה החולפת. מצקי, בן 26.5, עד לא מזמן שחקן נבחרת ישראל, ומי שעשה את הפריצה הגדולה באס"א ת"א, מצטרף לשחר לוין והשוער מתן ארוואס שחתמו לפני כן אצל הטייגרים מנס ציונה.

 

לעומתם, מהסגל מהעונה שעברה נפרדו השוער ירין רוטברג שעבר לרמה"ש, הפיבוט יובל רואש שהצטרף למכבי ראשל"צ, וכפיר דרי ואריק צעדי שישחקו עם סביון בליגת המשנה. נס ציונה תפתח ביום רביעי את אימוניה הרשמיים, תחת הדרכתו של אסף לוי שממשיך לעונה חמישית בקבוצת הבוגרים.

 

 

מנכ"ל נס ציונה, רוני קאופמן אמר: "אנחנו שמחים לקבל למשפחת א.כ נס ציונה את מצקי, ובטוחים שהוא יהיה חלק דומיננטי ותורם. מדובר בשחקן איכותי שיעזור לנו להשתדרג, יחד עם כל הקבוצה".

 

ליגת ווינר תיפתח ב-23 בספטמבר. השוק הישראלי כידוע, לא רווי בשחקנים, ונראה שהמשבצת החמה כעת היא בעמדת הפינה, כאשר טל הרשקוביץ, שחקנה של הפועל ראשל"צ ונבחרת ישראל, שבמסיבת העיתונאים השבוע התבשרנו שלא ימשיך בשורות מחזיקת הגביע, מוזכר כמועמד להצטרף לבני הרצליה ולהפועל אשדוד. ברק עמר, שחקן הפינה מקרית מוצקין, מוזכר כמועמד לאשדוד.   במוצקין, בר גצל ואלמוג איבגי חתמו.

 

במ.כ חולון – הפיבוט אלכס זלנצוב, ששיחק בעונה החולפת בבאר שבע, חזר למועדון. חולון העלתה לסגל הבכיר את דניאל מינץ, מקשר ששיחק בקבוצת המשנה של המועדון בליגה ארצית צפון במקביל לשירותו הצבאי. לסגל הבכיר צפויים להצטרף שניים-שלושה שחקנים מקבוצת הנוער.

 

הפועל ת"א מהליגה הלאומית הודיעה היום כי החתימה את אביב פרץ, מקשר-מרכז, ששיחק בעבר בנבחרות הצעירות וברמה"ש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי