הבר יאמן את הנבחרת בכדוריד: "מלא גאווה"

מאמן חדש לנבחרת הכדוריד
מאמן חדש לנבחרת הכדוריד | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

לאחר 2 מאמנים זרים, יקבל ישראלי את המושכות במוקדמות אליפות אירופה

(גודל טקסט)

מאמן חדש לנבחרת ישראל בכדוריד. שחר הבר, ששימש ב-4 השנים האחרונות עוזר של המאמנים הלאומיים הקודמים והדריך את נבחרת העתודה, זכה לקידום ויאמן את הכחולים לבנים בשלב המוקדמות הראשון של אליפות אירופה 2020.

לאחר תקופה בה הדריכו את הנבחרת הלאומית השבדי פר קרלן והסרבי דראגן ג'וקיץ', הנהלת האיגוד אישרה את המלצות הוועדה המקצועית, וכעת יעמוד על הקווים שחקן עבר בנבחרת ישראל ומי ששיחק במדיה באליפות אירופה. 

"ברצוני להודות לאיגוד הכדוריד, לוועד האולימפי ומינהל הספורט על האמון, התמיכה וההחלטה על הובלת הנבחרת הלאומית", אמר הבר הנרגש. "עומדת בפנינו משימה חשובה מאוד וקריטית להמשך הדרך, אני מלא התרגשות וגאווה להוביל את נבחרת ישראל".

יו"ר איגוד הכדוריד יוסי גבע: "מצאנו לנכון בעת הזו להעניק הזדמנות למאמן ישראלי, ולכן היה מאוד טבעי והגיוני למנות לתפקיד המאמן הלאומי את הבר, שביצע ב-4 השנים האחרונות מגוון תפקידי מפתח בנבחרות. אנו מאחלים לו ולנבחרת הצלחה רבה".

המשימה הבאה של הנבחרת תחל כאמור בנובמבר, כשהמטרה הראשונית היא כמובן להעפיל לשלב המוקדמות השני, ובהמשך להתמודד על ההעפלה לאליפות אירופה שהורחבה ובה ישתתפו לראשונה 24 נבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי