הפלייאוף יוצא לדרך: המוליכה נגד האלופה

האם גם הפעם זה יהיה צמוד?
האם גם הפעם זה יהיה צמוד? |

מכבי ת"א תפגוש בסדרת חצי הגמר את הפועל ראשל"צ, מכבי ראשל"צ את נס ציונה

(גודל טקסט)

סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת העל בכדוריד יוצאות לדרך מחר (שישי). עיקר תשומת הלב תתמקד במפגש בין מכבי ת"א, שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה, לבין האלופה הפועל ראשל"צ.

 

שני המפגשים בין הקבוצות הוכרעו על חודו של שער – הפועל גברה על מכבי 32:33, ועצרה במחזור ה-7 רצף של 6 ניצחונות צהובים. מכבי ת"א גמלה לה בסיבוב השני עם ניצחון 33:34 בתיכונט, אחרי שביצעה מהפך עם צמד שערים של דן נתן בדקת הסיום.

 

 

הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו בחצי גמר הפליאוף הייתה בעונת 2012-13. אז זכינו בשני משחקים מרתקים, שבסיומם האדומים השיגו ניצחון כפול 23:25 ו-25:26 (הפועל השלימה בסיום אותה עונה זכייה באליפות). עונה אחרי, מכבי ת"א פגשה את הפועל ראשל"צ בגמר הפליאוף, ניצחה אותה 0:3 וזכתה באליפות ההיסטורית שלה.

 

לפני המשחק, מכבי ת"א תקיים טקס לזכרו של משה רש, שחקן ומאמן מכבי צפון ונבחרת ישראל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. לפחות 22 שחקני עבר, בראשם קפטן אגדי, גדעון מנדלר בן ה-79, יחלקו כבוד, ויעלו עם השחקנים ומשפחת רש אל הפרקט.

 

בסדרה המקבילה, המפגש בין מכבי ראשל"צ לא.כ. נס ציונה יפתח. בצד הצהוב פועלים להכשיר את רנאטו ווגרינץ למשחק, וגם עומר גרא וגל אברהם שסחבו פציעות צפויים להיכלל בסגל. במפגש האחרון שנערך במסגרת הליגה ב'בית מכבי', נס ציונה גברה על מכבי ראשל"צ 30:31. קודם לכן, הצהובים ניצחו 35:36 בחצי גמר גביע המדינה, לאחר ההארכה, ואם צריך עוד אלמנט לפיקנטריה, גם בגביע ווינר-שופטים, זכינו לתוצאה צמודה, כאשר מכבי ראשל"צ ניצחה את הטייגרים מנס ציונה,35:37.

 

המשחק השני בסדרות, שיכול להיות האחרון והמכריע, ייערך ביום שלישי. אם יהיה צורך במשחק שלישי – הוא יתקיים ביום שלישי ה-26 בחודש. פתיחת סדרת גמר הפליאוף הוקדמה ביום, ל-1 במאי.

 

במקביל, ייערכו משחקי המבחן על העלייה/הישרדות בליגת העל: מכבי קרית מוצקין שסיימה במקום ה-11 והלפני האחרון בליגת העל, תארח את הפועל ת"א, שסיימה במקום השני בליגה הלאומית. מ.כ. חולון שסיימה במקום ה-10 בליגה הבכירה, תארח את הפועל קרית אונו שסיימה במקום השלישי בלאומית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי