הפסד מפתיע להפועל ראשל"צ בפרידה ממימון

עידן מימון נפרד מהקהל
עידן מימון נפרד מהקהל | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

השחקן המועטר ביותר בכדוריד הישראלי הפך למאמן ונוצח 23:22 ע"י חולון

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), ובמרכזו עמדה הפרידה המרגשת והרשמית מהמשחק של עידן מימון, שנערכה במשכן החדש של הפועל ראשל"צ, באולם בנחלת יהודה.

 

מימון שותף בתשע הדקות הראשונות של המשחק מול חולון. האדומה שלו עוד הובילה, אבל מאז שירד, מ.כ חולון של אחיו עומרי מימון הוליכה ביתרון שהגיע ל-4 שערים, וגם רשמה את הפתעת המחזור עם ניצחון 22:23.

 

 

הפועל לא הרחק משם, ב"בית מכבי", מכבי ראשל"צ נאלצה לשחק שוב ללא צמד הזרים שלה, ראשיץ' ומרקוטיץ' הפצועים, ורשמה הפסד ביתי לבני הרצליה – 33:30.

 

הדרבי של תל אביב שנערך באוניברסיטה היה במעמד צד אחד, והאלופה מכבי ת"א ניצחה את אס"א 25:36. א.כ נס ציונה הייתה בפיגור במחצית מול הפועל ר"ג, אבל ביצעה מהפך וניצחה 29:33.

 

א.ס רמה"ש השיגה ניצחון בכורה, 26:31 בחוץ מול העולה החדשה עירוני רחובות. המחזור נפתח בשוויון דרמטי (25:25) במפגש בין קריית מוצקין להפועל אשדוד.

 

משחקי המחזור נפתחו בדקת דומייה לזכרו של שמעון פרס, נשיא מדינת ישראל וראש הממשלה בעבר, שהובא היום למנוחת עולמים בחלקת גדולי האומה בירושלים.

 

הפועל ראשל"צ – מ.כ חולון 23:22

 

ניצחון דרמטי ומפתיע לעומרי מימון וחולון על עידן מימון, במשחק שבו האדומים חנכו את משכנם החדש בנחלת יהודה. באופן סמלי – עידן מימון התחיל שם את הפרק החדש כמאמן ראשי.

 

הפועל קיימה טקס מרגש ומרשים לפני המשחק לגדול שחקני הכדוריד הישראלי, שמחזיק בכל כך הרבה שיאים ותארים ורגעים קסומים.

 

מימון זכה להקרנה של קליפ מרגש שערך חברו ומי ששיחק עימו חיים זורט. אח"כ, שחקנים בכירים ששיחקו איתו ירדו וחלקו לו כבוד. נשיאי המועדון עמי שדה ואיציק פרנקל העניקו לו ספר משחק חתום ע"י האוהדים והיו"ר דודי פלח העניק לו חולצת משחק ממסוגרת. 

 

הפועל, כמו היריבה העירונית מכבי ראשל"צ, סובלת מכך שהיא משחקת ללא זרים, כשהקרואטי בוגונוביץ' עדיין מחלים מפציעה. פיליפ קאלו קבע 17:21 (52'). הפועל לא ויתרה, כבשה שלושה שערים רצופים, ועוז חממי הצליח להקטין ל-22:21, שתי דקות לסיום. עומרי מימון הגיב בפסק זמן, אלימלך בעצירה נהדרת, וירמי סידי השווה ל-22:22 – 55 שניות לסיום. עדן ג'ינג'יחשוילי קבע 22:23.

 

 

דקת דומיה לזכרו של שמעון פרס ז"ל בדרבי של ת"א (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

מכבי ראשל"צ – בני הרצליה 33:30

 

המארחת שוב נאלצה להופיע ללא צמד הזרים הפצועים שלה, דייויד ראשיץ' ורוברט מרקוטיץ', שעוד עלולים להיעדר תקופה ממושכת, וזו אולי הסיבה המרכזית שהיא רושמת הפסד בכורה , אחרי ה-31:31 מול קריית מוצקין בשבוע שעבר.

 

אס"א ת"א – מכבי ת"א 36:25

 

האלופה ניצחה בקלילות בדרבי התל אביבי, שאליו אס"א הגיעה ללא הקפטן הוותיק עידו לביא וללא יובל כץ, שהורחקו במשחק בהרצליה. אם זה לא מספיק, במהלך המשחק היום – הסקורר המרכזי של אס"א, רם טורקניץ, הורחק בכרטיס אדום. אס"א כאמור עם הפסד שני.

 

מכבי קריית מוצקין – הפועל אשדוד 25:25

 

מפגש הצפון-דרום של הליגה היה מלא פיקנטריה עם הגעתו של ברק עמר במדי אשדוד לאולם גושן, והמפגש של אלכס בושיץ' הסרבי של מוצקין מול קבוצתו בעונה שעברה.

 

א.כ נס ציונה – הפועל ר"ג 29:33

 

משחק נטול הגנות שכלל מבול של שערים במחצית הראשונה (36 בסה"כ). פתיחת החצי השני הייתה שונה בתכלית מבחינת נס ציונה, שביצעה מהפך ועלתה ליתרון 22:24 אותו הגדילה בהמשך.

 

עירוני רחובות – א.ס רמה"ש 31:26

 

העולה החדשה מתחה בשבוע שעבר את האלופה מכבי ת"א, כשהוליכה ב-8 שערי יתרון במחצית הראשונה, אבל "השכילה" להפסיד את המשחק. היום, הסיפור היה שונה, רמה"ש הייתה עדיפה לאורך כל המשחק  והשיגה ניצחון בכורה אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל ראשל"צ. רחובות עדיין ללא נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי