ליגת העל יוצאת לדרך – הפועל ראשל"צ ברמה"ש

האחים פומרנץ וצלחת האליפות בעונה שעברה
האחים פומרנץ וצלחת האליפות בעונה שעברה | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

במחזור הפתיחה תארח הפועל ר"ג את אשדוד, מכבי ת"א את העולה מרחובות

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדוריד תיפתח ביום שישי. שריקת הפתיחה תהיה באולם העירוני בר"ג (15:30), כשהפועל ר"ג תארח את הפועל אשדוד. ארבעה משחקים ייפתחו בשעה 16:00, כאשר האלופה מכבי ת"א תארח את העולה החדשה עירוני רחובות, סגנית האלופה ומחזיקת גביע ווינר-שופטים מכבי ראשל"צ תארח את קרית מוצקין, בני הרצליה תארח את אס"א ת"א, ובמשחק המרכזי, מחזיקת גביע המדינה הפועל ראשל"צ תתארח אצל א.ס רמת השרון. המחזור הראשון ייחתם במשחק בין מ.כ חולון לנס ציונה שיחל ב-17:00.

 

רק שלושה מאמנים חדשים מונו במהלך הפגרה. מכבי ת"א החליפה את המאמן הסרבי נלה מאטיץ' שהוביל אותה לאליפות בסרבי אחר, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, דראגן ג'וקיץ'. קבוצה נוספת שהתחדשה במאמן הייתה מ.כ חולון שהחתימה את עומרי מימון, האח של עידן, שמגדיל את הנציגות המשפחתית בליגת העל. המעבר החד היה של סער פרנקל, שמזוהה עם האדומים והדריך בעונה שעברה את הפועל ת"א, למכבי ראשל"צ על חשבונו של גלעד מאור. עידן מימון מתחיל את העונה בתור מאמן, נטו, בהפועל ראשל"צ.

קבלת פנים חמה לחותרת הפראלימפית מורן סמואל

 

שוק ההעברות היה דינמי הרבה יותר: מכבי ת"א צירפה את דן טפר ואלכס סיצ'נקו, ונפרדה ממילאן קוסאנוביץ', ולדי קופמן (עבר למכבי ראשל"צ) ואלירן מצקי (עבר לנס ציונה). מכבי ראשל"צ צירפה את דויד ראשיץ' ורוברט מרקוטיץ' כזרים (על חשבון הסלובנים ווגרינץ' וקנקר), וצירפה את קופמן, יובל רואש והחזירה אחרי שנות השאלה את רועי ביטון. ייתכן שגם מתן גולץ יישאר בשורותיה לבסוף ולא יושאל כפי שתוכנן לאס"א ת"א.

 

הפועל ראשל"צ מתחילה עידן חדש תרתי משמע ללא עידן מימון על המגרש, אלא על הקווים בפול ג'וב כמאמן. הפועל צירפה את אריאל רוזנטל מהיריבה העירונית, ואת דניאל שקלים מרמת השרון והחזירה את גיא כהן מהשאלה בהרצליה, אליה שלחה בהשאלה את טל הרשקוביץ. בהפועל ממתינים להחלמת הזר שצירפו, הקרואטי בוגונוביץ'. הרצליה צירפה שני זרים מעניינים – את אובראד ראדולוביץ' מרמה"ש ואת ולדיקה סטויאנוביץ' ששיחק בנבחרת סרביה.

 

רמה"ש ביצעה מהפיכה, החתימה את ירין רוטברג בשער על חשבון בויאן ליוביסיץ' שהצטרף לאס"א ת"א. היא החתימה צמד זרים חדשים, את מילאן מירקוביץ' ששיחק בעבר במכבי ת"א ואיבן טלפנב ששיחק בנבחרת מקדוניה. רמה"ש גם צירפה את יותם טל שהגיע מאשדוד, תומר שמעוני ובוריס וקסמן מהרצליה ואת ניסים פלח מחולון. א.כ נס ציונה, שהגיעה לחצי גמר הפליאוף בעונה שעברה, שמרה על מרבית הסגל, כאשר רוטברג השוער עזב לרמה"ש ורואש למכבי ראשל"צ. מנגד, היא צירפה את מצקי ממכבי ת"א ושחר לוין שסיים שנת הסגר.

 

ולדי קופמן ודניאל שקלים בעונה שעברה (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

הפועל אשדוד מציגה צמד זרים יוצאי הראשוניות, כשאל טיאומיר דודר הצטרף מילורד קריבוקאפיץ' האגדי (רק לפני שנתיים שחקן העונה בליגת ווינר). אפילו עירוני רחובות הפתיעה כשצירפה צמד זרים מוביל – דאבור טאסקוביץ' שחוזר לקדנציה שנייה בארץ אחרי ששיחק במכבי ראשל"צ, ואת דרשקו מרוולייביץ' קפטן נבחרת מונטנגרו בעבר, שהוביל את הפועל ראשל"צ לזכייה באליפות לפני שנתיים ושיחק בעבר בבונדסליגה הגרמנית.

 

חולון שמרה על מרבית הסגל, קרית מוצקין ששרדה ברגע האחרון ביצעה שינויים והחזירה את טונדיי עבדול-ראשיד המתאזרח, ואת הסרבי אלכס בושיץ' ששיחק באשדוד. ברק עמר עבר ממנה לאשדוד. אשדוד תמשיך לפתח את הכישרונות הצעירים מבית, בהם עומרי קומשרו ואדיר כהן. הפועל ר"ג בנתה קבוצה מסקרנת עם צירופו של הסרבי ננאד ז'ליץ' והמתאזרח גלורי אופור. אס"א ת"א תמשיך לפתח צעירים, גם אחרי עזיבתם של ניבו לוי לליגה ההונגרית ושל דן טפר ליריבה העירונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי