מאמן נבחרת הכדוריד שחר הבר זימן סגל רחב

הבר. מתחיל בהכנות
הבר. מתחיל בהכנות |

החלה ההערכות למוקדמות אליפות העולם 2019 שיחלו בחודש נובמבר 2017

(גודל טקסט)

היום (שישי) נערכה הגרלת המוקדמות לאליפות העולם 2017 לנשים שתיערך בגרמניה: נבחרת ישראל הוגרלה בשלב הראשון בבית 4 יחד עם איטליה ופורטוגל (הראשונה מבית זה תעפיל לשלב הפליאוף, שם ימתינו הנבחרות הבכירות מאירופה). המשחקים ייערכו בין אוקטובר לדצמבר.

 

נבחרת הגברים: לאחר שאיגוד הכדוריד האירופי בישר שנבחרת ישראל תחל את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2020 בשלב המוקדמות השני, ולא תצטרך להתמודד בשלב המוקדמות הראשון שתוכנן להיערך בחודשים הקרובים (שלב המוקדמות השני יחל רק בנובמבר 2018), הנבחרת תבנה תוכנית הכנה לקראת מוקדמות אליפות העולם 2019, שיחלו בנובמבר 2017.

 

הבר יאמן את הנבחרת: "מלא גאווה"

 

בתוך כך, שחר הבר המאמן הלאומי זימן לאסיפת פתיחה ביום שלישי הקרוב סגל שחקנים רחב, כולל את השוערים גיל יעקב, אלדר שיקלושי, אורן מאירוביץ, דן טפר ורן גוטרמן. שחקני השדה – עומר דבדה, האחים חן וגיל פומרנץ, אריאל רוזנטל, עוז חממי, יובל גררה, אלעד קפון, עידו טוראל, ניבו לוי, רם טורקניץ, עומרי קושמרו, ולדי קופמן, אלכס סיצ'נקו, עמית גל, דן נתן, דניאל פרידמן, עמית סטלמן, טל הרשקוביץ, שלומי צייטלר, דניאל שקלים, טל גרא ושי נתן.

 

בסיכומו של שבוע בליגת העל, זה היה שבוע מעניין, בהחתמות של ישראלים לקראת העונה ההולכת וקרבה. הוא החל בהחתמות של א.ס רמה"ש שצירפה את המקשר יותם טל, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אשדוד, והשלימה את המעבר של ירין רוטברג מנס ציונה, בתום הליך בוררות של השוער מול קבוצתו בעונה החולפת.

 

נס ציונה איבדה עוד ציר מרכזי, את הפיבוט יובל רואש, שיצטרף למכבי ראשל"צ (הצהובים הודיעו קודם לכן היום על צירופו של זר ראשון – המקשר הקרואטי רוברט מרקוטיץ').

 

הפועל ר"ג החתימה את הפיבוט עידן יעיש, ששיחק בעונה החולפת בהפועל ת"א מהליגה הלאומית. עוד יוצא הפועל ת"א בעונה החולפת, בארי סולומון, עושה את הדרך לבני הרצליה, שאיתה החל את הדרך בכדוריד.

 

הרצליה תחזיר לשורותיה גם את תומר וייסלר, ששיחק יחד עם סולומון אצל האדומים מת"א. גם בר גצל אקס קרית אונו אמור להצטרף לשורותיה.

 

אס"א ת"א תצרף את סהר שחק, שחקן הפינה של נבחרת העתודה ששיחק בקבוצת הנוער של פוקסה ברלין הגרמנית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי