מצאו תחליף: ישראל תשחק מול לוקסמבורג

שחקני הנבחרת. מתכוננים לצמד המשחקים מול רומניה
שחקני הנבחרת. מתכוננים לצמד המשחקים מול רומניה |

הנבחרת, שמסעה לטורקיה בוטל בשל המצב הביטחוני, תקיים שני משחקי הכנה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד תקיים בסוף השבוע שני משחקי הכנה מול נבחרת לוקסמבורג, שיחליפו את מחנה האימונים והמשחקים שתוכנן בטורקיה ובוטל בגלל ההתרעות על המצב הביטחוני. הטורקים שלחו מכתב להתאחדות הישראלית שם ציינו כי הם מקבלים בהבנה את ההודעה על ביטול המשחקים.

 

חניכיו של פר קרלן יארחו ביום רביעי הבא (19:45) בהיכל קבוצת שלמה בת"א את נבחרת רומניה, בשלב הפליאוף על העלייה לשלב השני במוקדמות אליפות אירופה. ביום ראשון לאחר מכן יתקיים משחק הגומלין ברומניה.

 

 

המאמן הלאומי פר קרלן זימן למחנה האימונים שהנבחרת מקיימת החל מאתמול במכון וינגייט את השוערים גיל יעקב, אורן מאירוביץ ודן טפר, ואת שחקני השדה עומר דבדה, האחים חן וגיל פומרנץ, ניבו לוי, אלעד קפון, ולדי קופמן, עמית גל, עמית סטלמן, דניאל פרידמן, טל הרשקוביץ, יוסי אפו, טל גרא, עומרי קושמרו, רם טורקניץ וסשה צ'ודנובסקי. הנבחרת קיימה במסגרת המחנה גם אימון ראווה עם שחקני האקדמיה לכדוריד בוינגייט, שבו אירחה קבוצה של חניכי ארגון אקי"ם.

 

נבחרת העתודה תצא מחר (שלישי) למחנה אימונים ברומניה, שם תפגוש את הנבחרת המקבילה המקומית למשחקי הכנה לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20, שייערך בסוף השבוע הבא בגיאורגיה. הנבחרת בהדרכת שחר הבר תפגוש ביום שישי הבא את נבחרת סרביה. למחרת את גיאורגיה המארחת, ובמשחק האחרון בטורניר ביום ראשון (ה-10 בחודש) את יוון. רק הראשונה בבית תעפיל לשלב הגמר באליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי