קרובה לצלחת: 0:2 לכבי ת"א על מכבי ראשל"צ

מכבי תא חגגה בראשלצ
מכבי תא חגגה בראשלצ | צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד

הצהובים מתל אביב ניצחו 24:27 במשחק החוץ ויכולים לזכות באליפות ביום שני

(גודל טקסט)

מכבי ת"א רחוקה 60 דקות מזכייה בתואר אליפות המדינה בכדוריד, זאת לאחר שניצחה אחה"צ (שישי) את מכבי ראשל"צ 24:27 (10:13) ב'בית מכבי' במשחק השני בסדרת גמר הפליאוף של ליגת העל. 

 

ניצחון של הצהובים מת"א ביום שני בתיכונט – והם יניפו צלחת אליפות שנייה בתולדות המועדון, ושנייה בשלוש העונות האחרונות. כל תוצאה אחרת, והסדרה תיגרר למשחק רביעי לפחות ביום שישי הבא.

 

 

מכבי ת"א פתחה נהדר את המשחק, והוליכה 1:6 בדקה ה-11, בזכות שערים של נובאק בוסקוביץ, אלירן מצקי, דן נתן וחן פומרנץ, ויכולת נהדרת של מילאן קוסאנוביץ'. עומר גרא וגל אברהם צימקו ל-7:3, אבל בוסקוביץ הגיב מיד וקבע 3:9.

 

שתי עצירות טובות של אלדר שיקלושי ושני שערים של עומר גרא וגל אברהם הקטינו את הפיגור ל-9:5 (20'). מנגד, מילאן קוסאנוביץ עצר פנדל. מכבי ראשל"צ הקטינה ל-10:7 משער של עמית סטלמן. דן נתן העלה את מכבי ל-8:12 (25'). שיקלושי סיפק עוד עצירה ואריאל רוזנטל כבש. החותמת למחצית הייתה בהחטאת פנדל של חן פומרנץ – 10:13.

 

בפתיחת המחצית השנייה, מכבי ראשל"צ ניסה אבל לא התקשתה להתקרב למכבי ת"א, הרבה בזכות יכולת של מילאן קוסאנוביץ' הנהדר, שעצר אותה על ארבעה שערים במשך 12 הדקות הראשונות (17:14 – דקה 42). מצד שני, נלה מאטיץ' הרגיש שהדברים לא עובדים כמו שצריך בהתקפה של מכבי ת"א, ולקח פסק זמן. 

 

בוסקוביץ קבע 15:19, אבל אז החלה חזרה של מכבי ראשל"צ. עמית סטלמן צימק ל-19:18 (47'), מאסיסט מצוין של אלדר שיקלושי. חן פומרנץ עצר את הריצה, ואלירן מצקי כבש וקבע 18:21 – עם הכניסה לעשר הדקות האחרונות.

 

עומר גרא כבש אבל שלושה שערים רצופים של גיל פומרנץ קבעו 19:25 והבטיחו את הניצחון של מכבי ת"א, 6 דקות לסיום. טל גרא צימק בדקה האחרונה ל-26:24, ומכבי ת"א חתמה את הניצחון השני שלה בסדרה (24:27), והרביעי שלה בסה"כ העונה מול מכבי ראשל"צ.

 

עם היכולת הנהדרת שהיא מציגת, ואחרי הניצחון 25:33 במשחק הראשון, היא קרובה ל'סוויפ' בסדרה, אולי בדומה למה שקרה לפני שנתיים מול הפועל ראשל"צ – הסדרה היחידה בשנים האחרונות שהוכרעה בפחות מחמישה משחקים.

 

כבשו למכבי ת"א: נובאק בוסקוביץ', חן פומרנץ, גיל פומרנץ ודן נתן 5 כ"א, עומר דבדה 3, אלירן מצקי ו-ולדי קופמן 2 כ"א שפטו ירון בן דן ואסף פארן.למכבי ראשל"צ: עמית סטלמן 8, עומר גרא, טל גרא, דניאל פרידמן ואריאל רוזנטל 3 כ"א, דיאן צ'אנצ'ר וגל אברהם 2 כ"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי