ג'וקיץ': אחת הקבוצות הגדולות באירופה

משחק גדול לצהובים
משחק גדול לצהובים | צילום: מכבי ת"א רשמי

מאמן מכבי ת"א מתרגש לפני המפגש מול מגדבורג בשבת (13:45) בגביע האיגוד האירופי

(גודל טקסט)

אחת מקבוצות הכדוריד הטובות באירופה, מגדבורג הגרמנית, תתארח בשבת הקרובה (13:45, שידור ישיר בספורטHD1) אצל מכבי תל אביב באולם הדרייב-אין במסגרת המחזור השלישי במסגרת שלב הבתים של גביע האיגוד האירופי – EHF Cup.

מגדבורג היא הקבוצה היחידה במפעל זה שזכתה בעבר בליגת האלופות, ב-2001/2002, בנוסף לשתי זכיות נוספות באליפות אירופה ב-1977/78 ו-1980/81. היא מגיעה לישראל אחרי ניצחון ליגה ענק אמש 26:27 על סגנית המוליכה, קיל, משער בשניה האחרונה ולא נוצחה בליגה כבר קרוב לשלושה חודשים.

הצהובים מגיעים אחרי ניצחון הליגה על רמה"ש, עם מאזן מושלם של 18 ניצחונות. בקבוצה עדיין מנסים להכשיר את חן פומרנץ, שלא שיחק בחצי גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ ומול רמה"ש ביום שני, ומקווים שיוכל לשחק בשבת. 

מאמן מכבי, דראגן ג'וקיץ', מתרגש מאוד לקראת המשחק: "מגדבורג נכון לעכשיו היא לא רק אחת הקבוצות הטובות בגרמניה אלא באירופה כולה. אתמול מול קיל הם הפגינו יכולת מצוינת. יש להם סגל מצוין וששה שחקנים שלהם השתתפו לאחרונה באליפות העולם".

המאמן הוסיף: "זו הזדמנות נפלאה לחובבי הכדוריד בפרט ואוהדי הספורט בכלל לצפות פה באחת הקבוצות הגדולות ב-'NBA' של הכדוריד – הבונדסליגה. זו הזדמנות שלא קורה כל יום, אל תחמיצו אותה".

עשרות אוהדים גרמנים מגיעים עם הקבוצה למשחק יחד עם צוות מהשגרירות הגרמנית. מהעבר השני ממשיכה מכבי להזמין ילדים מבתי ספר לכדוריד ברחבי הארץ, כאשר 50 ילדים מחבל אילות ו-20 ילדים מדימונה יהיו האורחים במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי