חצאי הגמר: מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ עלו ל-0:1

מכבי תל אביב כדוריד
מכבי תל אביב כדוריד | עמית שיסל

הצהובים גברו על הפועל ראשל"צ 25:29, הכתומים ניצחו את א.ס רמה"ש 23:29

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לשחזור סדרת גמר הפליאוף מהעונה שעברה, בין מכבי ת"א לבין מכבי ראשל"צ? תשובה לכך תינתן ביום שלישי, במשחק השני בסדרת הגמר, ואם יהיה שינוי כיוון – אז בשישי הבא במשחק השלישי והמכריע.

 


סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד יצאו היום לדרך, וכאמור המשחק הראשון נצבע בצהוב-כחול כאשר מכבי ת"א גברה על הפועל ראשל"צ 25:29. מכבי ראשל"צ ניצחה במשחק המקביל את א.ס  רמה"ש 23:29.

 

מכבי ת"א – הפועל ראשל"צ 25:29, 0:1 למכבי ת"א

אחרי שני מפגשים בחודש האחרון, בגמר גביע המדינה שהוכרע לטובת מכבי בתום ההארכה, ובמחזור הליגה האחרון שבו הפועל עצרה עם שוויון 32:32 את רצף 21 הניצחונות של הצהובים, המשחק היום (שישי) נראה כמו סוג של שחזור. 

 מאמן מכבי ת"א, דראגן ג'וקיץ': "אני מרוצה מהתוצאה, מלבד העובדה שעשינו שגיאות טיפשיות בהגנה. אנחנו קבוצת הגנה, לפני הכל, והיינו טובים יותר היום. אנחנו מספיק חזקים ומאמין שאפשר לעשות את זה במשחק הבא".

 מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "עשינו את כל הטעויות האפשריות במחצית השנייה, בנוסף לכך שזנגה סגר את השער. ברגע שאתה לא כובש מ-6 מטרים, מאבד כל כך הרבה כדורים שמובילים למתפרצות וגולים קלים – אין סיכוי לנצח".



מכבי ראשל"צ – א.ס רמה"ש 23:29, 0:1 למכבי ראשל"צ
 

מפגש מעניין בין השנייה לשלישית בדירוג בתום הליגה הסדירה. הפרט המעניין היה, ששתי הקבוצות השיגו את הניצחונות, אחת מול השנייה, במשחקי החוץ (ראשל"צ ניצחה פעמיים ברמה"ש, כולל בגמר גביע ווינר. רמה"ש ניצחה במחזור ה-4 ב'בית מכבי'). היום זה השתנה.



כאמור, ראשל"צ הגיעה לחצי הגמר אחרי שכבר הייתה על סף הדחה בסדרת רבע הגמר מול הפועל אשדוד, שהוכרעה בתום 3 משחקים. רמה"ש רוצה לשחזר את הסדרה הנהדרת מלפני שנתיים, מול הפועל ראשל"צ, שבה חסר לה שער בודד במשחק האחרון כדי להעפיל לגמר.

 


היום נערכו גם משחקי המבחן על העלייה/ירידה מליגת העל.

 


הפועל ר"ג – מכבי פ"ת 22:35

ה'אורדונים' של אריק שפירא הבטיחו באופן מעשי את ההישארות  בליגת העל. ר"ג שלטה בקצב המשחק מהפתיחה, ובשורותיה הצטיין השוער המחליף נתנאל מרום, יחד עם ננאד זליץ' וגלורי אופור. מכבי פ"ת, שסיימה שנייה בליגה הלאומית וזכתה בגביע המדינה לקבוצות ליגת המשנה, אכזבה היום.



אס"א ת"א – מ.כ באר שבע 32:35

אס"א ת"א הייתה יכולה לסגור מעשית את הסיפור היום, ולהבטיח הישארות בליגת העל, כאשר כבר הוליכה ב-12 שערי הפרש במהלך המחצית השנייה. פינאלה נהדר של הקבוצה מבירת הנגב שמודרכת ע"י אבנר דרורי, מותיר לה סיכוי סביר לקראת משחק הגומלין שייערך ביום שני בבאר שבע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי