ישראל תשחק במוקדמות אליפות העולם בליטא

כדוריד
כדוריד | עמית שיסל, איגוד הכדוריד

המשחקים ייערכו בינואר והנבחרת תתמודד עם ליטא, לטביה וגיאורגיה על הזכות להעפיל לשלב פליאוף העלייה לאליפות

(גודל טקסט)
טורניר מוקדמות אליפות העולם, בו תשתתף נבחרת ישראל, ייערך בעיר קלאפיידה שבליטא בין ה-12 ל-14 בינואר. האיגוד האירופי פרסם את ההחלטה, לאחר שגיאורגיה שהייתה בעלת זכות האירוח הראשונה לא מימשה אותה (ישראל זכתה בזכות אירוח רביעית בדירוג). בטורניר יתמודדו ליטא, לטביה, ישראל וגיאורגיה על הזכות להעפיל לשלב הפליאוף על העלייה לאליפות העולם.  


בסוף השבוע תקיים נבחרת ישראל בהדרכתו של זבונקו שנדובסקי מחנה אימונים במכון וינגייט. בהמשך תקבע באופן סופי סדרת משחקי האימון שצפויים לה, כשייתכן שנבחרת אוקראינה תגיע לארץ וקיימת אפשרות שהנבחרת תשתתף גם בטורניר שייערך בהולנד.





נבחרת הנוער שנמצאת בפרויקט גרמניה קיימה את משחק האימון השלישי שלה, כשפגשה קבוצה מעורבת של מועדון גומרסבאך (שחקני נוער עם שחקני קבוצת עד 23). זה היה "סוג של דרבי", שכן נבחרת הנוער מתארחת בגומרסבאך, מתאמנת במתקני המועדון וגם פגשה את יונתן דיין (כבש 8 שערים), בוגר הפרויקט מהעונה הראשונה ושחקן נבחרת הנוער של ישראל. בסיום – ניצחון 34:38 לנבחרת הנוער.


כבשו לישראל:  נדב חביב ודניאל צרפתי 7 כ"א, ירדן פרנקו 5, איתמר דהן 4, עומר רובינשטיין ורז בן דוד 3 כ"א, עידו פלח, אופק שטיינר ואמיר זייפרט 2 כ"א, ירדן לחמן, איתי סורקיס, אבירן יוסף 1 כ"א.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי