ניצחון מרשים למכבי ת"א, 24:32 על רמת השרון

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | צילום: עמית שיסל איגוד הכדוריד

מחזיקת הגביע הביסה במשחק המרכזי של המחזור השלישי. 24:27 להפועל ראשל"צ על אשדוד

(גודל טקסט)
רגע לפני חגיגת הכדוריד שצפויה ביום ראשון ב'בית מכבי', כשהאלופה מכבי ראשל"צ תארח את שאמברי מצרפת בסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי, המחזור השלישי בליגת ווינר נערך היום (שישי). במשחק המרכזי – מכבי ת"א, מחזיקת גביע המדינה, השיגה ניצחון ומרשים על א.ס רמה"ש, 24:32. 


הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון בכורה, 24:27 על הפועל אשדוד שרשמה הפסד שני רצוף. בני הרצליה עם ניצחון שני ברציפות – 31:34 מול מכבי קריית מוצקין שרשמה הפסד שלישי. הפועל ר"ג השיגה ניצחון בכורה על קריית אונו בחוץ -18:28.


 

מכבי ת"א – א.ס רמה"ש 24:32
לפני המשחק נערך טקס לכבודם של ארבעה משחקני מחזיקת גביע המדינה שעברו הקיץ לרמה"ש (דן נתן, ורנר סטרידום, ניבו לוי ואלכס סיצ'נקו), ויו"ר הצהובים אייל פרוילינגר העניק להם תשורות. יכולת מצוינת של הגנת מכבי ת"א והשוער דן טפר, לצד יכולת התקפית של גיל פומרנץ (5 שערים בחצי הראשון), פרדרג דאצ'ביץ' (4), אנס בסיץ' ומילוש לויאנצי'ץ' (3 כ"א) העלו את המאחרת בהדרגה ליתרון מפתיע מאוד של 8 שערים בהפסקה.


פומרנץ הנהדר העלה את מכבי ת"א ליתרון 10 שערים – 10:20. רמה"ש ניסתה לקזז בהפרש עם שערים של ניבו לוי (כבש 7 בסה"כ) ויובל כץ. אדם פייל ממכבי ת"א הורחק בכרטיס אדום, אבל דבר לא יכול היה לעצור את הצהובים – שבשורותיהם הצטיין גיל פומרנץ שכבש 13 שערים. אלירן מצקי חתם בסיום – 24:32. מכבי ת"א עם 6 נקודות בראש הטבלה. רמה"ש עם הפסד בכורה.



ניצחון בכורה לעידן מיימון ושחקניו (מני אלגריסי, הפועל אשדוד) 


הפועל ראשל"צ – הפועל אשדוד 24:27 
ניצחון בכורה בליגה לחניכים של עידן מימון, אחרי הנקודה הראשונה שהושגה בדרבי מול מכבי ראשל"צ ביום שלישי. מנגד אשדוד עם הפסד שני ברציפות, אחרי הביתי בתחילת השבוע מול חולון. בהפועל הצטיינו מיסלב ננדיץ' עם 7 שערים, יובל גררה 6 שערים, ומושיקו אלימלך השוער עם 47% עצירות. באשדוד בלט דדי פרץ עם 7 שערים. 


הפועל קרית אונו – הפועל ר"ג 28:18 
האורדונים של אריק שפירא רשמו ניצחון בכורה, אחרי ששתי הקבוצות הגיעו למפגש עם שני הפסדים כ"א במחזורי הפתיחה. שפירא "שלף" שפן, כאשר הקפטן לשעבר איציק חליפי שהודיע על חופשה ממושכת מהכדוריד, התייצב למשחק ותרם 3 שערים חשובים ו-8 אסיסטים. זנגה ג'ורג'ביץ' שוער ר"ג ואריאל רוזנטל עם 6 שערים היו המצטיינים במשחק.


 בני הרצליה – מכבי קרית מוצקין 31:34
בני הרצליה השיגה ניצחון שני ברציפות, למרות שחסרה את אובראד ראדולוביץ', דן מירקוס ויוסי אפו. ולדיצה סטויאנוביץ' הצטיין בהרצליה עם 10 שערים. קריית מוצקין עם הפסד שלישי ברציפות.


המשחק בין עירוני רחובות למכבי ראשל"צ נדחה ויתקיים בסוף החודש בשל השתתפותה של מכבי ראשל"צ בגביע אירופה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי