רחובות גברה על חולון, הרצליה ניצחה את נס ציונה

עירוני רחובות
עירוני רחובות | אתר רשמי

המחזור השביעי נפתח וירמי סידי הוביל את קבוצתו ל-16:31 וניצחון שלישי ברציפות, הקבוצה מהשרון הכניעה 29:37 את נס ציונה הודות לתצוגה של סטויאנוביץ' וראדולוביץ'. קריית מוצקין נכנעה לאשדוד והסתבכה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת ווינר יצא הערב (רביעי) לדרך ובמוקד היה ניצחונה הענק של מכבי רחובות על מ.כ חולון, 16:31. עוד הערב, בני הרצליה גברה 29:37 על א.כ נס ציונה ונצמדה אל הפועל ראשל"צ שבמקום השני עם 9 נקודות כל אחת. הפועל אשדוד שבה לנצח הודות ל-22:28 על קרית מוצקין.

מחר (חמישי) תהיה להפועל ראשל"צ הזדמנות לעלות לפחות זמנית לפסגה, כשתארח את הפועל ר"ג (19:30, אשלים). ביום שני ייערך מפגש קצוות בין הפועל קרית אונו למכבי ת"א והמשחק המרכזי בין א.ס רמה"ש למכבי ראשל"צ נדחה לחודש הבא, בעקבות צמד המשחקים מול זיביניצה הבוסנית שיערכו בשישי-שבת באולם 'אורנים' במסגרת גביע האתגר האירופי.

עירוני רחובות – מ.כ חולון 16:31. רחובות רשמה ניצחון שלישי ברציפות ובמאזנה 8 נקודות, כך שהיא נצמדת לחבורת הצמרת רגע לפני שתארח ביום שני את האלופה מכבי ראשל"צ למשחק השלמה. המצטיינים ברחובות היו ירמי סידי עם שבעה שערים, דרשקו מרוולייביץ' שכבש שישה ושרון שלם שהוסיף חמישה. השוער מילאן קוסאנוביץ' עצר 11 מ-23 זריקות ורחובות הפגינה משחק הגנה משובח. מנגד, חולון שרשמה ביום שישי הפסד להפועל ראשל"צ אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נראתה היום רע ובדקות הסיום אף איבדה את מאמנה עמרי מימון שהורחק.

בני הרצליה – נס ציונה 29:37. הרצליה שבה ל'ראשונים' אחרי הפינאלה הדרמטי והשיוויון שהשיגה באשדוד. דווקא מי שהיה חתום עליו עם שערי השיוויון, יוסי אפו, הורחק בדקה ה-23. למרות זאת, הרצליה הפגינה עליונות מוחלטת במחצית השנייה בדרך לניצחון כאשר מככבים ולדיצה סטויאנוביץ' ואובראד ראדולוביץ' שהבקיעו שמונה שערים כל אחד. תומר שמעוני קיים את משחקו הראשון מאז חזר להרצליה וכבש שער. מנגד נס ציונה רשמה הפסד חמישי ברציפות.

מכבי קרית מוצקין – הפועל אשדוד 28:22. המרכז הסרבי הוותיק, טיאומיר דודר, אירח במפגש הצפון-דרום של הליגה את אשדוד, בשורותיה שיחק והצטיין בשנים האחרונות. מוצקין הייתה בתמונת המשחק במחצית הראשונה, אבל בפתיחת המחצית השנייה אשדוד ברחה ל-10:17 וסגרה את הסיפור. אשדוד שבה לנצח אחרי מעצור והשגת נקודה בשני המשחקים האחרונים והיא מעלה את מאזנה ל-7 נקודות. באשדוד הצטיין השוער הסרבי טומיסלב סטויקוביץ' עם 21 עצירות מ-43 זריקות. אלכסיי גרגורייב הוביל את רשימת הכובשים של אשדוד עם חמישה שערים. מוצקין מצדה ממשיכה להתבוסס במקום הלפני האחרון עם שתי נקודות בלבד ובסך הכל עם הפסד שישי בשבעה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי