רמה"ש בשמינית גמר גביע האתגר, מכבי ר"ג הודחה

רמת השרון זיביניצה
רמת השרון זיביניצה | שרון סימון

הנציגה האחרונה של הכדוריד הישראלי במפעלים האירופיים רשמה הישג נאה על זיביניצה הבוסנית

(גודל טקסט)

הישג נאה לא.ס רמה"ש שהעפילה הערב לשלב 16 האחרונות במפעל גביע האתגר האירופי. רמה"ש, הנציגה האחרונה של הכדוריד הישראלי במפעלים האירופים העונה, גברה בצמד משחקים על קבוצת זיביניצה מבוסניה לאחר 23:33 הערב. הגרלת השלב הבא תהיה בעוד עשרה ימים, כאשר משחקי שמינית הגמר נקבעו להתקיים בחודש פברואר.

רמה"ש הוליכה 6:11 כבר באמצע המחצית הראשונה, אבל הבוסנים לא הרימו ידיים וצימקו עד להפסקה ל-16:15. הפיבוט הסרבי של רמה"ש, דושאן אנדרייביץ', הורחק בכרטיס כחול (בהמשך גם שחקן בוסני הורחק בכרטיס כחול, לאחר שהתעמת עם שופט). רמה"ש ידעה לגלות אופי, לרוץ ליתרון 19:25 ולחתום ערב גדול עם ניצחון 23:33.

כבשו לזכות חניכיו של ראובן יוספולסקי: ניבו לוי 6 שערים מ-6 ניסיונות, יובל כץ 6 (מ-7), דן נתן 5 (מ-5), הדר מצליח 4 (מ-4), דושאן אנדרייביץ' 3 (מ-3), בן ליברטי 3 מ-6, עמית גל 2 מ-5, מילאן פאבלוביץ' 2 מ-3, עמית מוטולה ואביב פרץ 1 כ"א. שוערים ניב פישלוביץ 9 עצירות מ-27 זריקות – 30 אחוז, ירין רוטרברג 3 עצירות מ-8.

רמה
רמה"ש נגד זיביניצה (שרון סימון)

יו"ר רמה"ש אבי כחלון: "כל הכבוד לבחורים על הנחישות והמחויבות בשני המשחקים. הם נתנו המון לב ונשמה, ואנחנו שמחים למעבר שלב ל-16 האחרונות בגביע האתגר. אנחנו נקווה להגרלה נוחה". כחלון גם התייחס להרחקתו של אנדרייביץ': "על סמך צילומי הוידיאו אנחנו מתכוונים להגיש ערעור. לדעתי גם כרטיס אדום לא הגיע לו".

במשחק אחר, מוליכת ליגת הנשים, מכבי ארזים ר"ג, שסיפקה פייט מכובד מאוד בצמד המשחקים מול קבוצת ניש (28:23 אמש), הודחה הערב מגביע האתגר האירופי לנשים לאחר שנוצחה במשחק הגומלין בסרביה 25:20 (15:10). שיר וקרט כבשה הערב 10 שערים, והיא מסיימת את צמד המשחקים עם 17 שערים בסה"כ. שני לוינקינד הוסיפה הערב 4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי