גביע האתגר: רמת השרון הפסידה 32:25 באיסלנד

רמת השרון
רמת השרון | צילום: אבי כחלון, איגוד הכדוריד

הקבוצה הישראלית נוצחה במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר במפעל האירופי. הגומלין בשבת הבאה באולם אורנים

(גודל טקסט)

א.ס רמת השרון תזדקק להתעלות במשחק הגומלין שלה מול וסטמנאאיאר האיסלנדית בשבת הבאה באולם אורנים, ולניצחון בהפרש של 8 שערים, כדי להעפיל לשלב רבע גמר גביע האתגר האירופי. זאת, אחרי שאחה"צ (שבת) היא נוצחה באיסלנד במפגש הראשון – 32:25.

רמת השרון, שעשתה דרך שנמשכה כמעט יממה שלמה עד להגעתה לעיר המארחת באיסלנד הקפואה, תנסה להפשיר בדרך חזרה לארץ, ולמצוא פתרונות לקראת משחק הגומלין. קל זה לא יהיה, ומדובר באתגר של ממש, אבל ביום טוב של רמת השרון ודחיפה של הקהל, המשימה אפשרית.

המשחק נפתח בקצב הבקעה נמוך, כאשר עמית גל ויובל כץ כבשו את שני השערים הראשונים. 3 שערים רצופים של מילאן פאבלוביץ' הסרבי העניקו יתרון 2:5 לרמה"ש בדקה ה-12, אבל המרכז אלכס סיצ'נקו הורחק לאחר מכן בכרטיס אדום. האיסלנדים השתלטו על המשחק, הובילו 6:7 – תוך שרמת השרון רושמת החטאת שני פנדלים במחצית הראשונה. יובל כץ השווה אחרי עצירה ומסירה טובה של השוער מיכאלו ראדובאנוביץ', וניבו לוי קבע 7:8. עמית גל העניק יתרון 8:10, אבל האיסלנדים השוו. גל שוב העלה את רמה"ש ליתרון 11:12, אבל זה היה גם היתרון האחרון של רמה"ש במשחק.

בפתיחת המחצית השנייה, האיסלנדים ברחו ל-15:19 (35'). יובל כץ עצר את הריצה, אבל וסטמנאאיאר עלתה ל-16:21. רמה"ש לא נשברה. שערים של ניבו לוי, עמית גל ופאבלוביץ' צימקו ל-21:19 (45'). המקומיים הגיבו מיד ועלו ל-20:24. עמית גל שוב נעצר מקו 7 המטרים, בהחטאת פנדל שלישי של רמה"ש במשחק. פאבלוביץ' כבש, אבל האיסלנדים חזרו להוליך ביתרון של 5 שערים – 21:26 (51'). בן ליברטי כבש שער חשוב, וגם סחט לאחר מכן פנדל – אבל יובל כץ זרק מעל למשקוף ורמה"ש רשמה את החטאת הפנדל הרביעי שלה במשחק.

כץ תיקן לאחר מכן עם שער מהפינה, אבל טעויות של רמה"ש הובילו את האיסלנדים לעלות תוך 3 דקות ליתרון השיא שלהם – 23:30. שערים של עמית גל ודן נתן הקטינו את הפיגור ל-5, אבל שם – טל גרא ספג כרטיס אדום ו-7 שניות לסיום הקבוצה האיסלנדית חתמה את התוצאה הסופית – 25:32.

כבשו לרמת השרון – מילאן פאבלוביץ' ועמית גל 6 כ"א, יובל כץ 4, ניבו לוי 3, הדר מצליח וטל גרא 2, בן ליברטי ודן נתן 1 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי