הפועל ניצחה את מכבי 25:28 בדרבי של ראשל"צ וזכתה בגביע

הפועל ראשון לציון
הפועל ראשון לציון | איגוד הכדוריד

שיאנית הזכיות הניפה את התואר בפעם ה-16 בתולדותיה והנחילה ליריבה המושבעת הפסד שלישי ברציפות במעמד היוקרתי. לראשונה מאז 1989: ארזים רמת גן זכתה אצל הנשים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה מגביע המדינה באופן רשמי הערב (שלישי) ומי שזכתה בו היא הפועל ראשון לציון שגברה על מכבי ראשון לציון 25:28 בדרבי היוקרתי של עיר היין והניפה את התואר בפעם ה-16 בתולדותיה.

הפועל החלה את המשחק טוב יותר ונהנתה מיכולת טובה של אבישי סמולר וערן צרפתי שהובילו אותה ל-13:15 בסיומה של המחצית הראשונה. המחצית השנייה נפתחה בקצב דומה כאשר הפועל הצליחה לשמור על פער מינימלי.

קארצ'יץ', השחקן המצטיין של סהר פרנקל, נפצע בדקה ה-42 והפועל הצליחה לנצל היטב את חסרונו ועלתה ליתרון ארבעה שערים. מכבי התעשתה וחזרה לעניינים בזכות מאמץ אדיר של השחקנים ואף הורידה את ההפרש לשער אחד בלבד, אלא שאז הפועל נתנה גז, כבשה עוד שני שערים, וחגגה את הזכייה בתואר הראשון של העונה.


ראשון לציון אדומה (איגוד הכדוריד)

עידן מימון המאושר אמר בסיום: "אנחנו עושים כאן עונה יוצאת מן הכלל והתואר הזה הוא החותמת. זהו תואר ראשון וחצי שלי כמאמן ועכשיו אנחנו רוצים ללכת עד הסוף, אנחנו לא נעצור כאן. מכבי הקשתה וזה משחק של מומנטום, הכי חשוב זה שניצחנו למרות שהיו לנו עליות וירידות. ראשון לציון אדומה".

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל, ניתח: "רדפנו אחרי הפועל רוב המשחק, אבל לא נפלנו מהם. זה בסוף נגמר על פוזשן אחרון, זה היה יכול להיגמר גם עם שער של ולדי בזריקה האחרונה. הוכחנו שאנחנו קבוצה שיכולה להרים את עצמה למרות כל הקשיים והפציעות, ותוך יומיים-שלושה נרים את עצמנו ונגיע מוכנים לקראת המשחקים החשובים על המיקום בליגה".

כבשו להפועל ראשל"צ: נובאק בוסקוביץ' 7, יוסיפ שנדריק 5, יובל גררה 4, אבישי סמולר, דניאל שקלים ועוז חממי 3 כ"א, ערן צרפתי 2, יותם טל 1. פדז'ה דיאנוביץ' עצר 12 זריקות ובלט בדקות האחרונות.


כבשו למכבי ראשל"צ
: איוון קראצ'יץ' 6, ולדי קופמן 5, רם טורקניץ 4, לואיספה ריינה חימנז ובר מסורי 3 כ"א, עמית סטלמן 2, יוני רוזנטל ודניאל פרידמן 1 כ"א. יוליאן סטראט סיים עם 6 עצירות, אלדר שיקלושי עם 5 וריסטנוביץ', שעלה כשוער שלישי, סיים ללא עצירות בדקות שהיה על הפרקט.


מחזיקת הגביע בפעם ה-11. הפועל ראשון לציון (איגוד הכדוריד)

בנות הרצליה – מכבי ארזים רמת גן 23:21
רמת גן, שהגיעה למשחק עם מאזן מושלם של 15 ניצחונות בליגה, נקמה על ההפסד להרצליה בגמר בשנה שעברה וזכתה בגביע. המוליכה שלטה ללא עוררין בחצי הראשון וירדה להפסקה עם יתרון 9:14. הקבוצה מהשרון התעוררה בחצי השני ואף הצליחה להשוות, אך הקבוצה החזקה של ארזים התעשתה והניפה את התואר בפעם השביעית בתולדותיה. הכוכבת של המשחק הייתה שיר וקרט שכבשה 11 שערים וסידרה לרמת גן גביע ראשון מאז 1989.

מאמן רמת גן, ניב ויינטרוב, עבורו היה זה תואר ראשון כמאמן: "הקלה גדולה. מרגיש מדהים לראות את השמחה ביציעים של הנשים שזכו אי שם בשנות ה-80 בפעם האחרונה. אנחנו חייבים לכבד את המסורת של ארזים, ואני מאד מקווה שזה יוביל לעוד זכיות בדומה לכמות הזכיות שהיו בעבר. במחצית השנייה לא עלינו במיטבנו, אבל אני שמח שהבנות היו נחושות לא לתת להרצליה לעשות מהפך".

כבשו למכבי ארזים רמת-גן: שיר וקרט 11 (מצטיינת המשחק, זכתה בכרטיס טיסה), אושרי כהן 7 (שלושה פנדלים), מריה סטפנוביץ' 3, שני לוינקינד ולירון נימני 1 כ"א. קריסטינה פלוגינה הצטיינה אף היא עם לא פחות מ-17 עצירות.

כבשו לבנות הרצליה: נטלי ברטו 7 (שלושה פנדלים), בר אורינגר 4, דוניה טאסיץ' 3, לי בן-יצחק, ליסה סיימון ודנה אפלבוים 2 כ"א, דור סונגו 1. קטרינה קוסנוביץ' סיפקה 14 עצירות.


רגע ההנפה (איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי