ארזים ר"ג עלתה ל-0:1 בגמר על בנות הרצליה

(הדר ואן קולא)
(הדר ואן קולא) | אתר רשמי

סדרת הגמר-יד יצאה לדרך ומחזיקת הגביע התקרבה משמעותית לעבר זכייה בדאבל בזכות 23:30 ביתי. האלופה בעשר מתוך 11 השנים האחרונות תארח את המשחק השני בשבוע הבא

(גודל טקסט)

סדרת הגמר-יד בליגה הלאומית לנשים בין מחזיקת גביע המדינה מכבי ארזים ר"ג לבין האלופה בנות הרצליה נפתחה הערב (ראשון). ארזים ר"ג, מי שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה ומי שזכתה בגביע המדינה לאחר ניצחון על הרצליה – קרובה להשלים זכייה באליפות ובדאבל.

ארזים ר"ג ניצחה 23:30 ועלתה ל-0:1 בסדרה, כאשר הרצליה תארח את המשחק השני ביום ראשון הבא, ואם תפסיד גם בו – אז שושלת תארי האליפות שלה – 10 ב-11 השנים האחרונות – תיעצר. בארזים, שאותה מדריך ניב ויינטרוב, משחקות מספר מהשחקניות הבולטות בשנים האחרונות שהובילו את הרצליה לתארים ובהן שיר וקרט, אושרי כהן, שני לוינקינד ויורטה זילנסקייט.

ארזים חלפה בסדרת חצי הגמר על מ.כ חולון בצמד משחקים, ואילו הרצליה העפילה לגמר אחרי סדרה של שלושה משחקים מול הפועל ראשל"צ, השניים הראשונים הסתיימו בשיוויון (31:31 ו-32:32) ו ביום חמישי האחרון הושגה הכרעה, אולי זו גם הסיבה שהיא נראתה מעט עייפה הלילה. אם לא תושג הכרעה ביום ראשון, ייערך משחק שלישי ומכריע בר"ג ב-25 בחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי