מתחזקת: מכבי ראשל"צ החתימה את ראסטקו סטויקוביץ וירמי סידי

סטויקוביץ
סטויקוביץ | צילום: מכבי ראשון לציון

אחד הפיבוטים הטובים באירופה הוא יהודי סרבי שיגיע לקבוצה כעולה חדש ולא ייחשב לזר. הרכש השני הוא מלך השערים של ליגת העל בשנה החולפת

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה על החתמתם של הפיבוט ראסטקו סטויקוביץ והמקשר הימני ירמי סידי לעונה הקרובה. סטויקוביץ, אחד הפיבוטים הטובים באירופה, המועמד השנה כמו בשנים האחרונות, לשביעית העונה בליגת האלופות, הוא יהודי שמגיע לישראל כעולה חדש, וישחק כישראלי בליגת העל בעונה הקרובה. השחקן, שנחשב לאגדה בסרביה, שיחק בקבוצות של הדרג הראשון באירופה כמו קילצה, משקוב ברסט (קבוצתו הנוכחית), לינגן מהבונדסליגה, פרטיזן בלגרד וקבוצות נוספות.

הוא זכה באליפות אירופה ב-2008 Ehf Cup, פיינל פור בליגת האלופות ב-2013, זכה באליפויות בפולין, בלרוסיה, סרביה, וגולת הכותרת – הוביל את נבחרת סרביה למקום השני באליפות אירופה ב-2012.

ראסטקו סטויקוביץ אמר: "אני שמח מאוד שניתנת לי הזדמנות לחזור לשורשים ולגלות את הרקע היהודי שלי ולשחק בישראל. אני מחכה לרגע שאהיה אזרח במדינה האדירה הזו. אשמח להיות שותף לקידום הכדוריד הישראלי ולתרום להביא הישגים למכבי ראשון לציון בארץ ובאירופה ולהשיג את היעדים של המועדון".

ירמי סידי, מלך השערים של ליגת העל בשנה החולפת, חתם לשנתיים ויחליף את הזר הספרדי לואיס פליפה ריינה שחוזהו לא הוארך. סידי אמר: "אני גאה להצטרף למועדון גדול ומעוטר כמו מכבי ראשון לציון. אני מחכה בקוצר רוח לעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה ולזכות בתארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי