היסטוריה בכדוריד: הפועל אשדוד זכתה בגביע המדינה לנוער

הפועל אשדוד
הפועל אשדוד | איגוד הכדוריד

זאת הייתה ההנפה הראשונה בתולדות המועדון. האדומים מהדרום גברו במשחק הגמר שנערך בר"ג על מכבי ראשל"צ, אחרי שתי הארכות - 36:38

(גודל טקסט)

היסטוריה בכדוריד: הפועל אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה לנוער ע"ש מוטי מוקסיי, והיא עשתה זאת עם הנפה ראשונה בתולדות המועדון. האדומים מהדרום גברו אחה"צ (שישי) במשחק הגמר שנערך בר"ג על מכבי אידן ראשל"צ, אחרי שתי ההארכות – 36:38 (33:33, 27:27 בתום הזמן החוקי, 11:12 במחצית).

באשדוד, שהעפילה רק בעונה שעברה מהליגה השנייה, הצטיין עמית ישראל שכבש 13 שערים, יחד עם השוער שון ריבקין שהיה נהדר עם קרוב ל-40 אחוזי עצירות. הקפטן מתן כהן, ממצטייני המשחק, הניף את גביע המדינה שאותו קיבל מיו"ר איגוד הכדוריד מיקו צרפתי, מ"מ ראול סרוגו, יו"ר אשדוד וחבר הנהלת האיגוד עופר קושמרו ועידן מוקסיי.

הצהובים ינסו להתנחם בזכייה באליפות, והם יוכלו לעשות זאת כבר ביום שלישי הקרוב אם ישיגו ניצחון בגמר הפליאוף על מ.כ חולון. בשורות מכבי ראשל"צ בלטו במשחק קסם עמיאל עם 10 שערים, שניר נציה 7 לצד דקות טובות של השוער טל אליוכין.

מאמן הפועל אשדוד, אולג בוטנקו סיכם בסיום: "צריך להתאושש מהמשחק הזה, ולעכל את מה שקרה. מדובר בסיום עונה מתוק מאוד עבור האגודה כולה, ובמיוחד עבור מחלקת הנוער ודור העתיד של הכדוריד באשדוד. זה תואר ראשון, זו קבוצה שהעפילה מהליגה השנייה, והראינו אופי מול קבוצה טובה שיכולה לזכות כבר בשבוע הבא באליפות המדינה. אני מאוד גאה בשחקנים. הם גברו על שחקנים איכותיים, יים גם ברמת בוגרים. היה לנו מאוד קשה, אבל אני שמח שעד השנייה האחרונה של שתי ההארכות נלחמנו".

בשתי הקבוצות משחקים שחקנים רבים הנמנים על נבחרות העתודה, הנוער, האקדמיה וכאלו שעברו בפרויקט בגרמניה, אבל ללא ספק – אחת ההצלחות של האקדמיה למצוינות בוינגייט – היא קידומם של 6 מתוך 7 שחקני השביעייה הפותחת באשדוד, מתן כהן, אור פרקש, איתי סויסה, אורן בקרמן, לו אקסברוד ועמית ישראל. שפטו דודי לוין ומורן כחלון, לעיני 500 צופים באולם העירוני ברמת גן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי