אליפות אירופה: 18:26 לנבחרת העתודה על נבחרת רוסיה

נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד | Slavko Kolar, EHF

זה היה הניצחון השלישי של ישראל באליפות עד גיל 20 בכדוריד, הנערכת בסלובניה. היריבה בשבת על המקום ה-13: רומניה או פולין

(גודל טקסט)

 נבחרת העתודה של ישראל השיגה היום (שישי) את הניצחון השלישי שלה באליפות אירופה עד גיל 20 בכדוריד, והוא היה מרשים ביותר מול נבחרת רוסיה – 19:26 (10:12). העתודה, שפספסה התמודדות על המקומות 9-12 ועל כרטיס לאליפות העולם עד גיל 21 בשל הפרש שערים בשלב הקודם, תוכל לחתום בשבת את הופעותיה באליפות שנערכת בסלובניה במקום ה-13 (היא תפגוש את המנצחת במשחק בין רומניה לפולין).

העתודה פתחה את המשחק מול הרוסים בפיגור 3:1, אבל ידעה לצאת ממנו בזכות יכולת נהדרת של השוער יהב שמיר, ושל אופיר כהן, אדיר כהן, שון סלס, שניר נציה ואלון אוברמן בהתקפה. הנבחרת ברחה במחצית השנייה כאשר אופיר כהן כבש צמד שערים מרהיב – הראשון בזריקה מאחורי הגב והשני אל בין חיבורי הקורות – שקבעו 17:23. בהמשך הגיעו שני שערים רצופים של יהב שמיר, שנבחר למצטיין המשחק – ממגרש שלם.

כבשו לנבחרת – אופיר כהן 8 שרים, אלון אוברמן 5, שון סלס 4, אדיר כהן 3, איתי סורקיס ויהב שמיר 2 כ"א, שניר נציה, אביעד בן זימן 1 כ"א.

המאמן אלכסנדר ברקוביץ סיכם: "אני מאד מרוצה מהניצחון. במחצית השנייה השחקנים שינו גישה ושיחקו נהדר. ההגנה הטובה לצד יכולת מעולה של יהב שמיר עזרה לנו לנצח. אנחנו בוודאות נהיה ב-14 הראשונים של האליפות, וזאת הצלחה גדולה. שובצנו במקום ה-16 בדירוג לפני כן, אז כל דבר מעל זה מעולה. כל יריבה שתהיה מולנו אנחנו צריכים להתכונן אליה אחרת, ולכן לא משנה לנו מול מי נתמודד מחר, פולין או רומניה, נבוא מוכנים ונרצה לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי