מ.כ חולון ניצחה 25:29 בגומלין ועלתה לסיבוב הבא בגביע האתגר

מ.כ חולון
מ.כ חולון | אתר רשמי

קבוצתו של פלח מחקה את ההפסד 33:31 שנרשם יום קודם ועברה לסיבוב השלישי, שם ממתינה ברכם מלוקסמבורג. יובל כץ הצטיין עם 10 שערים. "זה הישג עבור המועדון, אנחנו שמחים", סיפר בסיום המאמן

(גודל טקסט)

הישג נהדר למ.כ יובלים חולון בגביע האתגר האירופי. חולון, בהדרכתו של ניסים פלח, מחקה את ההפסד לצלטנייקס ריגה 33:31 במשחק הראשון כשהשיגה 25:29 מרשים שהעלה אותה אל השלב השלישי במפעל. בחודש הבא היא תפגוש את ברכם מלוקסמבורג.

חולון מסכמת מסע מוצלח מאוד ללטביה, שם פגשה את צלטנייקס המקומית. אמש (שבת) חולון הייתה טובה והוליכה ברוב שלבי המשחק, אבל שמטה את היתרון ונוצחה, בעוד הערב החולונים ירדו להפסקה ביתרון 13:17, סיפקו מחצית שנייה נהדרת ושמרו על היתרון המבטיח. יובל כץ עם 10 שערים, חן ליבגוט 6, עדן גינג'י 5, פיליפ קאלו 4, אביעד בן זימן 3 ודניאל מוסינדי עם שער היו המבקיעים. מעבר לכך, חולון הציגה משחק הגנה נהדר, שבו בלטו השוערים הצעירים אור כנעני, אורון בר גיל וזיו קדן שעצר פנדל חשוב ברגעי ההכרעה בדקות הסיום.

המאמן ניסים פלח אמר בסיום: "הצגנו שיפור מהמשחק אתמול. אנחנו קבוצה צעירה שמשתפרת, והעלייה היא הישג עבור המועדון. אנחנו שמחים מאוד עכשיו, אבל נצטרך לעבוד קשה כדי להמשיך להשתפר בליגה".

קודם לכן נקבע כי א.ס רמת השרון תפגוש בסיבוב השלישי בגבעי האתגר האירופי בחודש הבא את ז.נ.ט.ו זאפורוז'יה האוקראינית. בשורות הקבוצה האוקראינית, שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגה המקומית, משחק הפיבוט דימה דורושצ'וק – אקס הפועל ראשל"צ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי