רמת השרון העפילה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי

גיל פומרנץ
גיל פומרנץ | איגוד הכדוריד

אחרי שנוצחו ביום שישי במשחק הראשון באולמם 32:27 על ידי זנטו זאפורוזיה האוקראינית, שבו שחקני רמה"ש לגומלין שנערך גם הוא באורנים וניצחו 25:33. הם עלו בזכות הפרש שערים

(גודל טקסט)
א.ס. רמת השרון העפילה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע האתגר האירופי. היא עשתה זאת אחרי ניצחון על זנטו זאפורוזיה האוקראינית 25:33 (12:16), ובזכות הפרש שערים עדיף לאחר ההפסד המאכזב אמש 32:27.


ברמת השרון יכולים לחייך אחרי פתיחת עונה לא טובה של הקבוצה, ואחרי שהיא עמדה בפני הדחה אחרי המשחק הראשון שאירחה בביתה ב'אורנים' ביום שישי בגביע האתגר האירופי. גם הגומלין הערב נערך באותו אולם. בקבוצה יכולים לשאוב אופטימיות רבה מהיכולת שהפגין בעיקר השוער אדם סאביץ', והמקשר הסרבי ליובימיר יוסיץ'. מעניין יהיה לראות אם הניצחון הזה יוציא את רמת השרון לדרך חדשה. השלב הבא בגביע אירופה ייערך בחודש פברואר.


מוקדם יותר הערב, מ.כ. חולון ספגה הפסד 33:28 במשחק הראשון מול ברחם, במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי. צמד המשחקים של חולון נערכים בלוקסמבורג (מחר, ראשון, הגומלין). חולון העפילה לשלב השלישי לאחר ניצחון בשלב הקודם על ריגה מלטביה. המשימה שצפויה לה מחר בהחלט לא פשוטה בפיגור של חמישה שערים, ועל סף הדחה מהמפעל.


מכבי ראשל"צ עושה דרכה לצרפת, שם היא תפגוש מחר (ראשון) את סן רפאל במשחק הגומלין במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי. ראשל"צ נוצחה במשחק הראשון בארץ 36:29, מול פינאליסטית גביע האיגוד האירופי מהעונה שעברה.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי