טרגדיה בראשון לציון: נובאק בוסקוביץ' שם קץ לחייו

נובאק בוסקוביץ'
נובאק בוסקוביץ' | גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

הקבוצה הודיעה כי אחד מכוכבי הקבוצה, הסרבי בן ה-29 שרק בסוף השבוע הצטיין בניצחון על קריית מוצקין, נמצא מת בביתו בסרביה. בעבר זכה בשתי אליפויות ובגביע עם מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

הלם בהפועל ראשון לציון ובענף הכדוריד הישראלי. המועדון התבשר הבוקר (ראשון) כי אחד מכוכבי הקבוצה, הסרבי בן ה-29 נובאק בוסקוביץ' שביום שישי האחרון כבש שער ניצחון על קריית מוצקין ובעברו זכה בגביע ובשתי אליפויות עם מכבי תל אביב, נמצא מת, לאחר שככל הנראה שם קץ לחייו.

בסרביה, מולדתו של בוסקוביץ', פורסם ש"השחקן החליט לשים קץ לחייו והוא עשה זאת באמצעות אקדח". אשתו, שהייתה בדירה במהלך האירוע, פנתה למשטרה המקומית שהחלה לחקור את נסיבות האירוע.

"‎בתדהמה גדולה, בצער רב וביגון גדול מרכינה הפועל ראשל"צ ראש ומתאבלת על מותו בטרם עת של שחקננו וחברנו נובאק בוסקוביץ'. משפחת הכדוריד של הפועל ראשון לציון שולחת את תנחומיה הכנים ומשתתפת בצערה הגדול של משפחתו בסרביה וחבריו. יהי זכרו ברוך", הודיע המועדון.

מאיגוד הכדוריד נמסר: "בשם משפחת הכדוריד הישראלי אנו מביעים את צערנו וכאבנו עם היוודע הטרגדיה הנוראית. אנו משתתפים בצער המשפחה, החברים, המועדונים שבהם שיחק בארץ והוביל אותם להישגים מרשימים – הפועל ראשל"צ ומכבי ת"א. אנו נוקיר את זכרו של נובאק, ומשחקי חצי גמר גביע המדינה שייערכו ביום שלישי ייפתחו בדקת דומיה, כמו גם מחזור המשחקים ה-16 בליגת ווינר שייערך בסוף השבוע. יום עצוב".

לאור הנסיבות הטרגיות – ועדת ליגה וגביע דחתה את משחקה של מכבי ת"א שתוכנן להיערך הערב בדימונה במסגרת הליגה הלאומית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי