מכבי ראשון לציון תפגוש את מ.כ חולון בגמר הגביע

מ.כ חולון
מ.כ חולון | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הצהובים מעיר היין לא התקשו להכניע 22:30 את נס ציונה ויפגשו בעוד כשלושה שבועות יריבה שלראשונה בתולדותיה תזכה להשתתף במשחק הגמר, אחרי שגברה 25:28 על הפועל אשדוד

(גודל טקסט)

שני חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד נערכו הערב (שלישי), ואחרי שמכבי ראשון לציון גברה 22:30 על א.כ נס ציונה ועוד קודם לכן ניצחה מ.כ חולון 25:28 את הפועל אשדוד בדרך לגמר ראשון בתולדותיה, הן ייפגשו ב-25.2.2019 לקרב על הגביע בעוד כשלושה שבועות בהיכל שלמה בתל אביב. לפני שני המשחקים ערך איגוד הכדוריד טקס לזכרו של נובאק בוסקוביץ' שמצא את מותו השבוע בביתו בסרביה.

מכבי ראשון לציון – א.כ נס ציונה 22:30
הכתומים מנס ציונה קיוו לשוב למעמד הגמר לראשונה מ-2004, אבל מול הקבוצה מעיר היין, הקבוצה המעוטרת ביותר מבין ארבע האחרונות העונה במפעל, היא הצליחה להוות יריב ראוי רק במהלך המחצית הראשונה. שחקני נס ציונה איבדו אוויר בפתיחת החצי השני ובליץ' של הראשל"צים הכריע במהרה את ההתמודדות, אולי בדרך לזכייה בדאבל. 

מ.כ חולון – הפועל אשדוד 25:28
גמר ראשון בתולדות המועדון מחולון הושג הערב, הרבה בזכות דניאל מוסינדי שנבחר למצטיין וסיים עם שבעה שערים, מהם כמה דרמטיים לקראת הסיום. אשדוד הגיעה אחרי שברבע הגמר נזקקה ל-80 דקות, משמע שתי הארכות, כדי להכניע 34:35 את הפועל ראשון לציון, מחזיקת הגביע היוצאת, אבל מול חולון שהתאוששה מההפסד ביום שישי לנס ציונה לא היה להם זמן נוסף כדי לתקן. זה הפסד שני ברציפות של אשדוד במעמד חצי הגמר, בעוד חולון כאמור עם גמר היסטורי והייתה זו הופעה ראשונה שלה בחצי הגמר מאז 2015.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי