23:24 דרמטי להפועל ראשל"צ בב"ש, 26:27 לרחובות על ר"ג

עוז חממי
עוז חממי | צילום: הדר ואן קולא

שחקניו של עידן מיימון השיגו ניצחון בשניות הסיום משער של עוז חממי, דרמה גם ברחובות שם ניצחו המקומיים משני פנדלים של אמיר שניידר בסיום. רמת השרון ניצחה באשדוד 30:32

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי), ופתח את שבוע המשחקים שיחתום את הליגה הסדירה. המחזור ה-21 ייערך בימים שני-שלישי, וה-22 בשישי לאחר מכן, ויוביל אותנו אל משחקי הפלייאוף העליון והבית התחתון על ההישרדות.

הפועל ראשל"צ השיגה ניצחון דרמטי בבאר שבע 23:24 משער ניצחון של עוז חממי בשניות הסיום. המאבק על המקומות 2-4 נפתח מחדש בעקבות הניצחון 30:32 שהשיגה א.ס רמה"ש באשדוד (אשדוד עם 29 נקודות, הפועל ראשל"צ עם 27 ורמה"ש עם  25).

הדרמה הגדולה התרחשה ברחובות. הפועל ר"ג הוליכה 25:26 בחצי הדקה האחרונה, אבל איבדה שני כדורים ורחובות השלימה מהפך גדול עם שערים של אמיר שניידר (בפנדלים) – 26:27 – שמעניק לרחובות סיכוי להעפיל לפלייאוף ומסבך את ר"ג במקום האחרון.


מילוש בואישיץ מב"ש במשחק נגד הפועל ראשל"צ (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מכבי קריית מוצקין ניצחה את מ.כ חולון 24:26 והבטיחה את מקומה בפלייאוף, והיא שומרת על הדירוג שלה בצמרת (מקום 5 – עם שלושה ניצחונות רצופים לראשונה מזה מספר שנים). גם א.כ נס ציונה, שעצרה רצף של ארבעה הפסדים בניצחון 32:37 על בני הרצליה, הבטיחה את מקומה בפלייאוף. המוליכה מכבי ראשל"צ כבר ניצחה במשחק מוקדם את הפועל קריית אונו (26:38), והבטיחה את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף.

המחזור ה-21 ייערך כאמור בימים שני-שלישי: א.כ נס ציונה – מכבי קריית מוצקין, בני הרצליה – מכבי ראשל"צ, הפועל קריית אונו – מ.כ באר שבע, הפועל ראשל"צ – עירוני רחובות, הפועל ר"ג – הפועל אשדוד, ורמה"ש – חולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי