נשים: מכבי ארזים רמת גן ובנות הרצליה העפילו לגמר

ג'קלין אנסטסיו מול שיר וקרט
ג'קלין אנסטסיו מול שיר וקרט | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

האלופה ניצחה את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ 23:26 במשחק השלישי והמכריע ורשמה 1:2 בסדרה, בנות הרצליה, גברו על הפועל ראשל"צ 26:30, והשלימו גם הן ניצחון 1:2

(גודל טקסט)
אלופת המדינה לנשים מכבי ארזים ר"ג ניצחה הערב (חמישי) את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ 23:26 במשחק השלישי והמכריע שנערך ב'בית מכבי' בראשל"צ, והעפילה לגמר הפלייאוף לאחר ניצחון 1:2 בסדרה, ולאחר שביצעה מהפך וחזרה מפיגור 1:0.


שתי הקבוצות נפגשו העונה בגמר הגביע, כאשר ידה של מכבי ראשל"צ הייתה על העליונה. ארזים בשורותיה הצטיינו השוערת כריסטינה פלוגינה יחד עם שיר וקרט, תפגוש בגמר הפליאוף את מנצחת הסדרה המקבילה – בנות הרצליה, שגברה על הפועל ראשל"צ 26:30, והשלימה ניצחון 1:2 בסדרה בה היא ניצחה דווקא בשני משחקי החוץ והפסידה בביתה. בהרצליה הצטיינו מור שאול ודוניה טאסיץ'.


הנתון המפתיע הוא שארזים ר"ג סיימה את הליגה במקום השלישי, ובנות הרצליה במקום הרביעי, בזמן שהפועל ראשל"צ סיימה ראשונה ומכבי ראשל"צ שנייה, אבל כנראה שכוחה של המסורת חזק יותר, וארזים והרצליה ייפגשו בסדרת גמר זו השנה השלישית ברציפות. הסדרה תחל ביום רביעי הקרוב.



יונתן דיין מול פורטוגל (מאריו מוריירה, איגוד הכדוריד של פורטוגל)


נבחרת העתודה של ישראל, שפתחה את ההכנות לאליפות אירופה עד גיל 20, מרשימה בטורניר יוקרתי שבו היא משתתפת בלגואה שבפורטוגל. אמש, במשחק הפתיחה היא ניצחה 25:28 את נבחרת פורטוגל המארחת. הערב (חמישי), היא אומנם נוצחה מול נבחרת צרפת 31:29, אבל הציגה משחק מצוין והוליכה ביתרון של 5 שערים (12:17) במהלך המחצית הראשונה. בשישי בצהריים העתודה תפגוש את ספרד, כאשר שלוש הנבחרות היריבות משתתפות בקיץ באליפות העולם עד גיל 19 שתיערך במקדוניה.


בשורות הנבחרת הצטיינו בין היתר יונתן דיין (גומרסבאך) ויואב למברוזו (אייזנאך), בוגרי פרויקט גרמניה, שהשתלבו במועדונים נחשבים בכדוריד הגרמני. למברוזו הבקיע בצמד המשחקים 25 שערים בסה"כ, ודיין הוסיף בשניהם יחד 8.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי