חצי גמר הפלייאוף משחק ראשון: ניצחונות לשתי הראשוניות

סטויקוביץ'
סטויקוביץ' | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

מכבי ראשל"צ גברה על א.ס. רמת השרון 38:39, הפועל ראשל"צ, האלופה מהעונה שעברה, ניצחה את הפועל אשדוד 26:29. המשחק השני בסדרות ייערך בימים ראשון ושני

(גודל טקסט)

חצאי גמר הפליאוף בליגת העל בכדוריד יצאו הערב (שני) לדרך, וידן של שתי הראשוניות הייתה על העליונה בתום המשחק הראשון שהיה מותח בשתי הסדרות: מכבי ראשל"צ גברה על א.ס רמת השרון 38:39. הפועל ראשל"צ, האלופה מהעונה שעברה, ניצחה את הפועל אשדוד 26:29. המשחק השני בסדרות ייערך בימים ראשון ושני.

מכבי ראשל"צ – א.ס רמה"ש 38:39 
מכבי ראשל"צ ורמה"ש נפגשות זו השנה השלישית ברציפות בשלב הפליאוף, כאשר בשנתיים הקודמות ידה של מכבי ראשל"צ הייתה על העליונה בשלבי רבע הגמר וחצי הגמר, בסדרות מותחות וצמודות שהוכרעו בשלושה משחקים. הפעם, כשחצאי גמר הפליאוף עברו להתנהל בשיטה של הטוב עד 5 משחקים – מסקרן לראות אם רמה"ש תשווה ותגרור את הסדרה לפחות למשחק רביעי. הערב, במשחק מותח, איכותי מבחינת ההתקפות והרבה פחות מבחינת ההגנות, שהזכיר במידה מסוימת את ה-38:45 מהמפגש האחרון בליגה, הצהובים השיג ניצחון ראשון.

כבשו למכבי ראשל"צ: סטויקוביץ' 9 מ-11, קופמן 8, סידי 6, סטלמן 5, עומר גרא ומאטיץ' 3 כ"א, קראציץ' 2, דניאל פרידמן, רם טורקניץ ובר מסורי 1 כ"א.   

כבשו לרמה"ש: חן פומרנץ 10, גיל פומרנץ 8, יוסיץ' 7, קפון 6, פאבלוביץ' ועמית גל 3 כ"א, איתי טורקניץ 1.


ירמי סידי בהתקפה של מכבי ראשל"צ (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

הפועל ראשל"צ – הפועל אשדוד 26:29
המפגש בין האלופה הפועל ראשל"צ לבין הפועל אשדוד שמגיעה לראשונה למעמד חצי גמר הפליאוף, סיפק גם הוא משחק מעניין. באופן אולי צפוי, הוא היה עם סקור נמוך יותר מזה שקדם לו, כיאה לשתיים מההגנות הטובות בליגה, ומההתקפות הפחות מבריקות.

כבשו להפועל ראשל"צ: סלס 7, מסטר 6, חממי וסורקיס 5 כ"א, ערן צרפתי 4, גררה 2.

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ ואדיר כהן 8 כ"א, קלדרון, עומרי קושמרו ושרון שלם 2 כ"א, יותם טל, שי הרשקוביץ, אסף בן גוזי ויוסי ביטרמן 1 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי