מכבי ראשון לציון עלתה לסדרת הגמר מול הפועל אשדוד

שחקני מכבי ראשל"צ בסיום
שחקני מכבי ראשל"צ בסיום | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הצהובים ניצחו 28:31 את רמת השרון במשחק החמישי של חצי הגמר, והשלימו 2:3 בסדרה. שחקניו של אסף לוי היו קרובים להפתעה, אך נשארו רק עם המחמאות. בגמר מחכה הפועל אשדוד

(גודל טקסט)
זהותה של העולה השנייה לסדרת הגמר נקבעה. אחרי שהפועל אשדוד הפתיעה את הכדוריד הישראלי והדיחה את הפועל ראשל"צ בתום ארבעה משחקים, הסדרה המקבילה נגררה למשחק חמישי, ושם מכבי ראשל"צ ניצחה היום (שישי) 28:31 והשלימו 2:3 בסדרה מול א.ס רמת השרון.


הקבוצה מהשרון, שסיימה במקום הרביעי את העונה הסדירה, הייתה קרובה מאד לרשום היסטוריה מדהימה – לא רק להעפיל בפעם הראשונה לסדרת גמר, אלא גם לקבוע שלראשונה מאז שינוי הפורמט לסדרות פלייאוף לא תהיה נציגה מעיר היין בקרבות על הצלחת. מכבי ראשל"צ מנעה זאת בדקות הסיום היום, ויתרון הביתיות יהיה שלה, גם מול אשדוד. סדרת הגמר תחל ביום שלישי בבית מכבי.


רמה"ש מעולם לא הדיחה את מכבי ראשל"צ בסדרת פלייאוף, אחרי שבשנתיים האחרונות הפסידה לה ברבע ובחצי, וגם הפעם בחצי. תיקו היה מספיק לקבוצה של אסף לוי להעפיל, בעקבות הפרש שערים עדיף (3+) עם הניצחונות הביתיים במשחק 2 ו-4 של הסדרה (33:37 ו-34:38, לעומת הפסדים 39:38 ו-33:29 במשחקי החוץ). כאמור, היא לא הצליחה לעשות זאת, והצהובים ימשיכו בניסיון להשיג עוד תואר לארון העמוס.



מסורי. מחצית שנייה נהדרת (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)


חן פומרנץ הנהדר שמר על הממוצע המצוין שלו של 10 שערים למשחק, כשגם הפעם הרשית 10 פעמים. השוטר נשאר הכובש המצטיין של הסדרה עם 50 בחמשת המשחקים, אך זה לא הספיק כדי להגיע לגמר. דן טפר סיפק מחצית שנייה נהדרת כדי לעזור לקבוצתו לברוח בדקות הסיום ליתרון שיא של שלושה שערים, שסגר עניין לקראת הסיום.


כבשו לראשל"צ: ולדי קופמן וירמי סידי 7 כ"א, בר מסורי 6, ראסטקו סטויקוביץ' 5 (3 פנדלים) עמית סטלמן 4, מרקו מאטיץ' 2.


כבשו לרמה"ש: חן פומרנץ 10 (3 פנדלים), גיל פומרנץ 5, עמית גל וליובימיר יוסיץ' 4 כ"א, אלכס סיצ'נקו 2, מילאן פבלוביץ', אלעד קפון ועמית מוטולה 1 כ"א.

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי