מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:1 לאחר משחק צמוד נגד אשדוד

ירמי סידי
ירמי סידי | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הצהובים נקלעו לפיגור לאורך כל ההתמודדות, אך ידעו להתעלות במאני טיים ולנצח 24:25 בדרך לשמירה על הביתיות במשחק הראשון של סדרת הגמר. ראסטקו סטויקוביץ' כבש שבעה שערים ביום לא גדול של מחזיקת הגביע

(גודל טקסט)

מי אמר שסדרת הגמר הזאת עשויה להיות חד צדדית? מכבי ראשון לציון אמנם ניצחה הערב (שלישי) 24:25 את הפועל אשדוד במשחק הראשון של הסדרה שתקבע מי תהיה אלופת המדינה לעונת 2018/19, אך היא עשתה זאת בקושי רב אחרי שכמעט איבדה את יתרון הביתיות.

הדרומיים המצוינים, שזוהי הופעה ראשונה אי פעם עבורם במעמד, היו כל כך קרובים להפתיע את מחזיקת הגביע באולם בית מכבי, כאשר הם הובילו לאורך כמעט כל שלבי המשחק. הצהובים, פרט ליתרון 0:1 בהתחלה ו-23:24 לקראת הסיום, היו בפיגור, ובכל זאת הצליחו במאני טיים להיות חדים יותר ולסיים עם היד על העליונה.

בעצם, החבורה של אולג בוטנקו הגיעה אף ליתרון של שלושה שערים, ולא הייתה בפיגור של יותר משער אחד. זה לא עזר להם לנצח את הקרב הראשון, וכעת הם יצטרכו לנסות להשוות במשחק השני ביום שישי הקרוב


לדי קופמן מול עומרי קושמרו ויוסי ביטרמן (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "היו שתי מחציות שונות. הגנתית לא הצלחנו להתמודד טוב, אשדוד שלטה במשחק. היינו יותר עייפים ולא מספיק מתואמים בדברים הקטנים. במחצית השנייה שדרגנו את ההגנה וקיבלנו רק 9 שערים. אפשר לציין את עומר גרא בהגנה, עשה משחק מדהים. הוכחנו היום את העומק עם הרוטציות, למרות שלא היינו במיטבנו היום. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. יהיה קשה, בטח במשחק הבית שלהם. נצטרך לראות מה עשינו טוב ולנסות להיות אף יותר טובים כדי שיהיה סיכוי במשחק השני".

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "הניסיון קבע. איבדנו את זה איפשהו באמצע המחצית השנייה. שיחקנו בסגנון שלא יכול להוביל לניצחון. הורדנו אותם בסקור נמוך שזה מה שרצינו. מרוצה מההגנה, היו פה ושם טעויות, וזה חלק מהמשחק".


רם טורקניץ מול עומרי קושמרו (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי