מכבי ראשון לציון מחזיקת גביע המדינה לנוער

שחקני ראשל"צ מניפים
שחקני ראשל"צ מניפים | חן קלדרון, מכבי ראשל"צ

הקבוצה מעיר היין זכתה לתיקון על ההפסד בגמר אשתקד. גיא גרא, אחיהם הצעיר של עומר וטל מליגת העל, כיכב במדי הזוכה. נערים: הפועל ראשל"צ עלתה לגמר הגביע

(גודל טקסט)

 מכבי אידן ראשל"צ זכתה הערב בגביע המדינה לנוער לאחר ניצחון בגמר על א.כ עידו נס ציונה 31:32, בתום משחק צמוד ודרמטי. קבוצתם של הרבויה פאזין וולדי קופמן עשתה זאת לאחר שבעונה שעברה היא נוצחה בגמר על ידי הפועל אשדוד. קפטן מכבי ראשל"צ טל אליוכין הניף את הגביע ע"ש מוטי מוקסיי יחד עם עמית צ'מרנסקי, במשחק שנערך ברחובות לעיני למעלה מ-500 צופים.

בשורות שתי הקבוצות בלטו השוערים – אליוכין ויותם בוכניק (נס ציונה). שני המבקיעים המצטיינים בשתי הקבוצות הם אחים של – גיא גרא הוא האח הצעיר של עומר (מכבי ראשל"צ) וטל (רמה"ש), ואראל צייטלר הוא אחיו של שלומי (א.כ נס ציונה).

כבשו למכבי ראשל"צ: גיא גרא 11 שערים, עמית צ'מרנסקי 7, שובל גם זו לטובה 4, ניב שמן, איתי שלמא וניר מנע 2 כ"א, יונתן הדר, ניב צורף, אלדר כהן, סתיו פונטה 1 כ"א.

לנס ציונה: אראל צייטלר 20 שערים, אלירן זיסמן 5, תומר מרום 3, גונן מילר, אייל פז ואלמוג זיסמן 1 כ"א.


שחקני ראשל"צ חוגגים עם הגביע. (צילום: שרון סימון)

מוקדם יותר, נערכו חצאי גביע המדינה לנערים ט', שסיפקו דרמה גדולה. הפועל ראשל"צ גברה על אס"א ת"א 29:30, בתום משחק נהדר שנגרר להארכה לאחר שיוויון 26:26 ושער של אס"א בשניית הסיום. במהלך האחרון בהארכה, אורי פלח הבקיע את שער הניצחון בזריקה מ-9 מטרים והעניק את הכרטיס לגמר לאדומים, שיפגשו את מכבי ת"א שגברה 24:27 על מכבי ראשל"צ.

ביום שלישי (20:30, בית מכבי) ייערך המשחק השלישי בגמר הפליאוף בליגת ווינר בין מכבי סרוגו ראשל"צ להפועל SP אשדוד. ביום שישי – אשדוד השוותה את הסדרה ל-1:1 לאחר ניצחון 26:28, שהבטיח משחק רביעי לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי