26:26 דרמטי במשחק השלישי בין מכבי ראשל"צ להפועל אשדוד

ירמי סידי
ירמי סידי | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

סדרת הגמר ממשיכה לספק דרמות וכרגע השתיים ב-1:1 אחרי השוויון ב"בית מכבי". המשמעות: הסדרה תסתיים בשבוע הבא עם משחק חמישי, שרק בסיומו נדע מי תזכה בתואר

(גודל טקסט)

סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד ממשיכה לרתק אותנו. הערב (שלישי), במשחק השלישי שנערך ב"בית מכבי", נפרדו שתי הקבוצות בשוויון 26:26 והמשמעות היא שמכבי ראשון לציון והפועל אשדוד ישחקו עוד פעמיים כדי להכריע את ההתמודדות ולקבוע את זהות האלופה.

אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-24:25 לזכות ראשל"צ ולאחר מכן ניצחה 26:28 הפועל אשדוד, המשחק הרביעי בסדרה לא יספיק כדי להכריע את זהות המנצחת ונזכה לסדרה של חמישה משחקים. ביום שישי ייערך המשחק הרביעי באשדוד וצלחת האליפות תונף כאמור ב'בית מכבי' ביום שלישי הבא. הפעם האחרונה שסדרת גמר הסתיימה במשחק חמישי הייתה ב-2015, אז הוכרעה על הפרש שערים כשהפועל ראשל"צ גברה על מכבי ראשל"צ. כרגע, כמובן, לאשדוד יתרון בהפרש השערים לאחר שלושה משחקים.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל, אמר בסיום לאיגוד הכדוריד: "איך שהתפתחה המחצית הראשונה…אז לא היינו צריכים להגיע למצב של זריקה אחרונה שלהם. זה סיפור המשחק. עשינו פחות 'סטופים' בהגנה. היינו תקועים ב-10 הדקות הראשונות של המחצית השנייה. זה שינה את המומנטום והחזיר את הביטחון לאשדוד. היינו צריכים לשחק את המשחק המהיר, והפסדנו את היתרון. יש סדרה! צריכים לקום מהפסדים, ולקום צנועים מניצחונות, ומהתיקו הזה להתאושש. אנחנו רוצים לזכות באליפות, זה מה שחשוב לנו".

מאמן הפועל אשדוד, אולג בוטנקו: "עשינו את המשחק קשה ולא נכון. לא נכנסנו טוב. לא שיחקנו נכון בהתקפה, וגם בהגנה היינו רפויים. זה לא מתאים לנו, ולכן כל המשחק רדפנו. חיפשנו מומנטום. היה לנו מצב להפוך את התוצאה. צברנו היום עוד ניסיון. במחצית השנייה התחלנו לשחק יותר תנועתי. זה עזר לנו לפתוח את ההגנה של מכבי ראשל"צ. אנחנו נלך עד הסוף".


הרשקוביץ מנסה להכניע את הצהובים כחולים (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


כבשו למכבי ראשל"צ: ס
ידי 8 מ-10, מאטיץ 6, סטויקוביץ 5, קופמן 4, קראצ'יץ' 2, נאמן 1. עצירות שוער – דן טפר 13 מ-39 – 33%.

כבשו להפועל אשדוד: לנגהאנס 7, טל הרשקוביץ 6, שי הרשקוביץ 5 מ-5, אדיר כהן ויותם טל 2 כ"א, יוסי ביטרמן, קלדרון, קושמרו, שלם 1 כ"א. עצירות שוער: טומיסלב סטויקוביץ' 15 מ-39 – 38%. טום שם טוב – 0 מ-2. עבירות – 26.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי