סער פרנקל סיים את תפקידו כמאמן מכבי ראשון לציון

סער פרנקל
סער פרנקל | חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

לאחר שכשל בניסיון לזכות באליפות בשתי העונות האחרונות, המאמן הגיע יחד עם היו"ר ראול סרוגו להחלטה המשותפת להיפרד. סרוגו הגיב: "דווקא עכשיו אני טוען שהוא המאמן הטוב בארץ. הוא יחזור לקדמת הכדוריד בישראל"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שלישי) על סיום כהונתו של מאמן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, סער פרנקל, לאחר שיו"ר המועדון ראול סרוגו ישב עמו לשיחה ובה התקבלה ההחלטה המשותפת, זאת למרות שהמאמן החזיק בחוזה לעונה נוספת. הקבוצה מעיר היין נכשלה בניסיון לזכות באליפות בשתי העונות האחרונות. יחד עם פרנקל יעזוב גם עוזרו, ספי איצקוביץ.

"המועדון מודה לפרנקל ולעוזרו איצקוביץ על שלוש עונות טובות, בהן הקבוצה זכתה באליפות אחת ובגביע אחד, הגיעה להישגים יפים באירופה וביססה את מעמדה בצמרת הכדוריד הישראלי. אנו מאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם", כך נמסר בהודעה הרשמית מטעם הצהובים-כחולים.

המאמן היוצא אמר: "אני מסיים תקופה יפה וחשובה בקריירה. אני מודה לראול על התנאים שהעמיד לקבוצה ולמועדון. בתקופה הזו זכינו באליפות, בגביע, רשמנו מספר הצלחות באירופה ועברנו דרך כדי להפוך את המועדון לאירופאי. במבחן התוצאה לא זכינו באליפות בשנתיים האחרונות ולכן בנסיבות הללו, יחד עם השינויים במועדון, החלטנו על סיום ההתקשרות. אני מאחל הצלחה לקבוצה וממשיך לאתגרים חדשים".

יחפשו אתגרים חדשים. סער פרנקל וספי איצקוביץ (עודד קרני)
יחפשו אתגרים חדשים. סער פרנקל וספי איצקוביץ (עודד קרני)

יו"ר הקבוצה מעיר היין, ראול סרוגו, הוסיף: "כספורטאי ברמ"ח איבריו ואיש חינוך, פרנקל לקח את האחריות לכישלון הקבוצה ובכך הוא משמש דוגמא ומופת כיצד מאמן אמיתי צריך לנהוג. לאחר לבטים רבים, הגענו להחלטה המשותפת שזה אכן הדבר הנכון לעשות. דווקא עכשיו אני טוען שהוא המאמן הטוב בארץ ואני יכול להגיד שמאמנים בכירים בכדורגל ובכדורסל בארץ הגיעו לאימונים שלו ולתדריכי הוידאו על מנת ללמוד ממנו כיצד הוא מכין את הקבוצה למשחקים. בתקופתו ניצחנו משחקים גדולים באירופה. אני משוכנע שסער יחזור לקדמת הכדוריד הישראלי בהמשך דרכו כי הוא ראוי לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי