צפו: ישראל החמיצה את העלייה ליורו 2020 לאחר הפסד בפולין

ישראל נגד פולין
ישראל נגד פולין | Jan Korczak-Mleczk

הנבחרת הלאומית נוצחה בחוץ 26:23 ואיבדה סיכויים לעלות לאליפות אירופה בגלל ניצחונות הולנד על לטביה ושל סרביה על שווייץ

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד נוצחה הערב (ראשון) בפולין 26:23 (10:11), מול הנבחרת המקומית, במחזור הסיום של מוקדמות אליפות אירופה, והיא החמיצה את העלייה ליורו 2020. נבחרת ישראל הייתה זקוקה לנקודה ב'אורלן ארנה' שבפלוק כדי לסיים במקום השני בבית, מה שהיה מבטיח לה את העלייה. עד לדקות האחרונות היא הייתה קרובה לעמוד במשימה, אחרי שהוליכה במהלך המחצית הראשונה בשלושה שערי יתרון, וגם במהלך המחצית השנייה בשניים, אבל גם מהעבר השני הייתה נבחרת מעוטרת ובעלת מסורת שעבורה המשחק קבע. ולא פחות. בסיום – פולין ביורו. נבחרת ישראל לא מעפילה.

ההפסד בפולין דרדר את נבחרת ישראל למקום השלישי בבית, ושם החלו החישובים אבל הניצחונות של נבחרת הולנד מול לטביה (21:25) ושל נבחרת סרביה על שווייץ (31:32) – טרפו את הקלפים. הנבחרת שהייתה ערב המחזור ממוקמת ברביעייה המובילה ליורו, מהמקום השלישי, מצאה את עצמה בחוץ בגלל יחס שערים נחות ביחס להולנד (ארבע העולות הן בוסניה, מונטנגרו, סרביה והולנד).

בכך נחתם קמפיין מוקדמות היורו, שבו נבחרת ישראל הצליחה להיות בתמונת העלייה עד לרגע האחרון, לדקות האחרונות, למרות שיבוץ לגמרי קשה בבית 1, שבו שיחקו מעצמות כמו גרמניה ופולין, גם אם האחרונה לא הרשימה לאורך הקמפיין ונוצחה בת"א 25:24. נקודת האור היא שנבחרת ישראל הציגה במהלך הקמפיין את הסגל הצעיר ביותר בתולדות הנבחרת הלאומית – 24 בלבד, סגל מוכשר למדי שכולל צעירים מבטיחים, כך שבהחלט יש סיבה לאופטימיות בהמשך הדרך, ועם יציאת שחקנים ישראלים לליגות אירופיות.



הפסד מאכזב בפולין (Jan Korczak-Mleczk)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי