בני אינגל יאמן את בני הרצליה, גיל יעקב עבר לרמת השרון

גיל יעקב
גיל יעקב | נעם מורנו

המאמן יחזור לתפקידו במקום שלמה הופמן, וידריך סגל חדש ללא השוער הוותיק וללא סטויאנוביץ', אפו, קרויטרו, דימיטרייביץ', שחק וראדולוביץ'. הפועל אשדוד לא תשחק בליגת האלופות, נבחרות הנוער והעתודה מתכוננות

(גודל טקסט)

בני הרצליה משנה את פניה: בני אינגל חוזר לעמדת המאמן במקום שלמה הופמן, ולפחות לעת עתה הכוונה בקבוצה היא להתבסס על סגל ישראלי, וייתכן שבהמשך להתחזק בזרים.

אחרי מספר שנים בצמרת, בהרצליה נערכים לאתגר חדש, ולעידן חדש אחרי עזיבה של שחקנים מרכזיים – ולדיצה סטויאנוביץ' ויוסי אפו, שעברו לרמת השרון. היום (שני) סוכם שגם השוער גיל יעקב יעשה את המעבר, והרצליה תצרף שחקנים מרמת השרון בהם אלכס סיצ'נקו, הדר מצליח וגיא קורדובה. בנוסף לכך בן ליברטי, שסיים הסגר ושיחק בעבר ברמת השרון, מצטרף לקבוצה של אינגל.

הרצליה, כאמור, משנה את פניה, כאשר גם ולדימיר דימטרייביץ' ומידד קרויטורו עזבו למ.כ באר שבע, סהר שחק עבר להפועל ראשל"צ ואוברד ראדולוביץ' עשוי לפרוש. הקבוצה תנסה להמשיך עם גרעין של שחקני הבית שלה.

בני אינגל. עודד נאמן יחליף אותו בנשים (יועד כהן, איגוד הכדוריד)
בני אינגל. עודד נאמן יחליף אותו בנשים (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

במקביל, מי שיחליף את אינגל וידריך את קבוצת הנשים של המועדון, סגנית האלופה, הוא עודד נאמן ששימש כעוזר מאמן האלופה הפועל אשדוד, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן בנבחרת הנערות של ישראל. נאמן יטול על עצמו תפקידים מרכזיים גם במחלקה הצעירה.

יו"ר הקבוצה אדם פלטקביץ: "לפני הכל, אני רוצה להודות לשלמה הופמן, שעשה כאן עבודה מצוינת בשנים האחרונות, בקבוצות הגברים והנשים. ביצענו שינויים בכל הגזרות, מאמנים וכמובן בסגל. לגבי קבוצת הבוגרים, היא תהיה מבוססת על שחקני בית ועל שחקנים נוספים ישראלים שהצטרפו ועוד יצטרפו. בהמשך העונה נעשה הערכת מצב מחודשת לגבי חיזוק של זרים. אני רוצה להודות לשחקנים ששיחקו אצלנו ועזבו, ולאחל הצלחה למצטרפים החדשים".

האלופות ויתרו על מוקדמות האלופות
אלופת המדינה הפועל אשדוד ויתרה על האפשרות להתמודד במוקדמות ליגת האלופות, אבל אישרה את רישומה למפעל גביע האיגוד האירופי בכדוריד. עם זאת, כדי שתוכל לארח היא תצטרך לשחק באולם הכדורסל המקומי, שמכיל שני יציעים ויצטרך לעבור התאמות לכדוריד (קבוצת הכדוריד שיחקה בו עד לפני מספר שנים). במקביל, באשדוד הביעו סיפוק מכך שאושרה בעירייה תוכנית לבניית אולם חדש עבור המועדון, בסמוך למקיף י"א, שיכיל כ-700 מקומות. אחרי ההחתמתם של ניבו לוי וגאבור לנגהאנס, באלופה עוקבים בדריכות להחלטה האם אדיר כהן ישחק בעונה הבאה באירופה או ימשיך בקבוצה.

נבחרת העתודה נגד גרמניה (צחי וייס, איגוד הכדוריד)
נבחרת העתודה נגד גרמניה (צחי וייס, איגוד הכדוריד)

כמו אשדוד, גם אלופת המדינה לנשים מכבי הארזים ר"ג נרשמה לגביע האיגוד האירופי, וביצעה בסוף השבוע החתמות מעניינות: המאמן ניב ויינרטוב צירף את את ההונגריה דיאנה אהאץ', ששיחקה בשנתיים האחרונות בליגה הצרפתית. כמו כן, הוארך החוזה של השוערת הרוסיה המצטיינת קרסטינה פלוגינה.

נבחרת העתודה בטורנירים אירופיים
נבחרת העתודה של ישראל, המתכוננת לאליפות אירופה עד גיל 20, השלימה אמש את משחקיה בטורניר האומות בגרמניה עם ניצחון על קבוצות לובק המקומית 23:35, זאת לאחר שסיימה בסוף השבוע במשחק הראשון בשיוויון 26:26 מול נבחרת איסלנד והפסידה במשחק השני לנבחרת גרמניה המארחת 33:25. אמיר שניידר היה הכובש המצטיין של הנבחרת ב-3 המשחקים הללו עם 18 שערים בסה"כ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי