אולייניק מונה למאמן הפועל ראשל"צ. צמד שחקניות הצטרפו

ג'וני אולייניק
ג'וני אולייניק | הדר ואן קולא באדיבות איגוד הכדוריד

תמונת הסגל לעונה הבאה מתחילה להתגבש, בראשותו של המאמן החדש-ישן. אנה סטורויוק ודיאנה צ'רויאקובה מנבחרת אוקראינה חתמו: "בונים קבוצה שתילחם על כל התארים"

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון בונה את הסגל לעונה הבאה, כשהיא מכוונת הכי גבוה שאפשר. לקראת העונה המתקרבת, בשורות הקבוצה החותמו שתי שחקניות חדשות, המשחקות בנבחרת אוקראינה: המרכזת אנה סטורויוק (22, 1.73 מ') והמקשרת דיאנה צ'רויאקובה (21, 1.78). הראשונה עלתה לא מכבר ארצה ובעלת אזרחות ישראלית. שתיהן מגיעות מהמועדון האוקראיני ריאל ניקוליאב. עולה חדשה נוספת צפויה להצטרף לקבוצה בימים הקרובים.

ג'וני אולייניק יאמן וידריך את הקבוצה בעונה הקרובה. המאמן, כוכב בהפועל ראשל"צ בעברו, ובעל ניסיון רב כמאמן. במשך מספר שנים אימן במחלקה הצעירה של המועדון, כולל את קבוצת הנשים אליה חזר. בעונה שעברה היה על הקווים בקבוצת הנשים של הפועל אשדוד, והוליך גם את הפועל קריית אונו לליגה הבכירה. השוערת רווית שושן תמשיך לשמש כקפטנית של הקבוצה.

דוד פלח, יו"ר המועדון: "כמו שהבטחנו, אנו בונים קבוצת נשים שמתכוונת להתחרות על כל התארים, ויחד עם זאת, עם המבט קדימה, לטווח הארוך. ההשקעה בנשים הולכת וגדלה, יחד עם התמקצעות והבאת שחקניות מקצועניות, שישחקו ויעבדו עם הצעירות שמספרן באגודה הולך וגדל."




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי