הדרבי של ראשל"צ במחזור השמיני, אשדוד תפתח נגד קריית אונו

הפועל אשדוד בכדוריד
הפועל אשדוד בכדוריד | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

פורסמה הגרלת לוח המשחקים לעונת 2019/20: מחזיקת הגביע תתמודד במחזור הראשון נגד נס ציונה, יריבתה העירונית תפגוש את העולה החדשה מדימונה. האלופה תארח את סגניתה במחזור השישי

(גודל טקסט)

ליגת ווינר בכדוריד תצא לדרך ב-20 בספטמבר, והערב (שני) נערכה הגרלת המשחקים לעונת 2019-20. במחזור הפתיחה תפגוש האלופה הפועל אשדוד את הפועל קרית אונו ואילו מכבי ראשון לציון, מחזיקת גביע המדינה, תתמודד מול א.כ. נס ציונה.

עוד במחזור הפתיחה, הפועל ראשון לציון תשחק נגד מכבי דימונה ויתר משחקי המחזור הראשון יהיו: א.ס רמה"ש נגד מ.כ חולון, מ.כ באר שבע נגד עירוני רחובות ומכבי קרית מוצקין – בני הרצליה.

הדרבי של ראשון לציון ייערך במחזור השמיני, כשהפועל תהיה המארחת. המפגש בין האלופה לסגניתה ייערך באשדוד במחזור השישי ועוד קודם לכן, במחזור החמישי, יתקיימו שני משחקים מסקרנים כאשר הפועל ראשל"צ תפגוש את הפועל אשדוד ובמקביל מכבי ראשל"צ תתמודד מול א.ס רמה"ש לשחזור צמד מפגשי חצי גמר הפלייאוף מהעונה שעברה. הדרבי הדרומי בין מכבי דימונה למ.כ באר שבע ייערך במחזור ה-11.

אחת העובדות שמעודדות את חובבי הכדוריד בישראל היא הפריסה הגאוגרפית הרחבה של הליגה בעונה הקרובה. אחרי שנים בהן תואר האליפות נשאר בגוש דן, כששתי הנציגות מראשל"צ ומכבי תל אביב קטפו את התואר, לאחרונה חל שינוי עם הזכייה של הפועל אשדוד הדרומית. הבשורה החדשה המשיכה עם עלייתה הדרמטית של מכבי דימונה לליגה הראשונה, וביססה את החלוקה הגאוגרפית של הליגה, ביחד עם מכבי קרית מוצקין הצפונית.

נושא נוסף שנדון בישיבת איגוד הכדוריד שהתקיימה הערב היה תקנת הכרטיס הכפול לצעירים, והנהלת האיגוד החליטה שהתקנה תימשך, ותכלול שחקנים בשנתונים 1999-2001.

מכבי ראשון לציון. מחזיקת הגביע תפתח את העונה נגד נס ציונה (חן קלדרון, מכבי ראשל
מכבי ראשון לציון. מחזיקת הגביע תפתח את העונה נגד נס ציונה (חן קלדרון, מכבי ראשל"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי